loading...
باشگاه گالاتاسرای ترکیه
مدیر بازدید : 38 چهارشنبه 06 آذر 1392 نظرات (0)

روبرتو مانچینی سرمربی ایتالیایی باشگاه گالاتاسرای در صحبت هایی اعلام کرده که تیمش ازنبود کریستیانو رونالدو در بازی امشب استقبال خواهد کرد.

دو تیم رئال مادرید و گالاتاسرای امشب در دور پنجم رقابتهای گروهی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو مقابل هم قرار خواهند گرفت و کریس رونالدو که در4بازی پیشین تیمش در اروپا 8 گل به ثمر رسانده به دلیل مصدومیت دراین بازی حضور نخواهد داشت. او در بازی شنبه تیمش مقابل آلمریا که با برد 0-5 رئال مقابل حریف به پایان رسید مصدوم شد.

در این شرایط رئال تنها به کسب یک امتیاز دیگر از دو بازی باقی مانده اش در مرحله گروهی اروپا نیاز دارد تا بتواند صعودش به دور بعد راقطعی کند ولی گالاتاسرای رده دومی تنها یک امتیاز بیشتر از یوونتوس قعرنشین جدول بیشتر کسب کرده و مانچینی از حساسیت شرایط تیمش آگاه است

این سرمربی ایتالیایی به خبرنگاران گفت:« رونالدو قطعا بازیکن مهمی است. غیبت او برتری خوبی برای ماست. البته می دانیم که رئال مادرید بازیکنان کلیدی دیگری هم دارد. ما باید به خودمان نگاه کنیم، بحث این نیست که تیم حریف چه کار می کند. فرصت خوبی برای صعود از مرحله گروهی به دور بعد پیش روی ما قرار گرفته و ما در برنابئو با جو فوق العاده ای روبرو خواهیم شد ولی باید تمرکزمان را حفظ کنیم.»

گالاتاسرای در بازی رفت مقابل رئال که یک بازی خانگی برای این تیم بود با نتیجه 1-6 مغلوب کهکشانی ها شد و همین باخت باعث شد تا فاتح تریم سرمربی وقت گالا از سمت خود برکنار شود.

منبع : سایت گل به زبان فارسی

مدیر بازدید : 40 چهارشنبه 06 آذر 1392 نظرات (0)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

"روبرتو مانچيني" مربي ايتاليايي گالاتاسراي ترکيه براي بازي دادن به وسلي اشنايدر، هافبک هلندي تيمش در ديدار چهارشنبه شب برابر رئال مادريد دچار ترديد است.

به گزارش ايپنا، اشنايدر به تازگي از مصدوميت عضله ران بهبود يافته اما ريسک آن وجود دارد که در صورتي که در بازي با رئال مادريد تيمش را همراهي کند آسيب ديدگي وي تشديد شده و بازي حساس 2 هفته بعد برابر يوونتوس که بازي مرگ و زندگي براي هر 2 تيم به حساب مي آيد را از دست بدهد.

مانچيني در گفتگوي کوتاهي در اين باره اظهار داشت: وسلي به آمادگي کامل نرسيده اما قادر به همراهي در بازي با رئال هست. او يکي از مهمترين بازيکنان تيم است و نبود وسلي به تيم ضربه مي زند. بايد با مشورت با همکارانم تصميم بگيريم که او را به زمين بفرستيم يا نه. نمي خواهم با فشار آوردن به اشنايدر ريسک کنيم.

گالاتاسراي امشب در سانتياگو برنابئو ميزبان رئال مادريد است.

منبع : ورزش 3

مدیر بازدید : 49 چهارشنبه 06 آذر 1392 نظرات (0)

دو باشگاه کشور ترکیه یعنی گالاتاسرای و سیواس اسپور به مصاف هم رفتند .

این بازی در در چارچوب سوپر لیگ ترکیه برگزار شد با نتیجه دو بر یک به سود گالاتاسرای به پایان رسید .

گل های گالاتاسرای را در این دیدار بوراک ییلماز و سلجوق اینان (پنالتی) به ثمر رساندند.

در این بازی که 4 بازیکن اخراج شدن که سه بازیکن از تیم سیواس اسپور بودند و یک بازیکن از گالاتاسرای که تنها بازیکن اخراج شده گالاتاسرای دنی نوکئو بود .

مدیر بازدید : 42 شنبه 02 آذر 1392 نظرات (0)

طبق اعلام اتحادیه فوتبال اروپا هواداران این تیم‌ها در دیدارهای باشگاهی قاره‌ باعث جنجال و حاشیه شدند.

برهمین اساس سنگین‌ترین جریمه‌‌ها شامل آپوئل قبرس و گالاتاسرای ترکیه شد که هر یک 100 هزار یورو جریمه شدند.

همچنین تیم ناپولی 55 هزار یورو جریمه شد.

یوفا همچنین تیم المپیک مارسی فرانسه را به مبلغ 58 هزار یورو جریمه کرد.

در این حال آژاکس آمستردام هلند نیز به خاطر جنجال‌آفرینی هوادارانش در جدال با سلتیک اسکاتلند 20 هزار یورو جریمه شد.

منبع : خبرگزاری فارس

مدیر بازدید : 116 شنبه 02 آذر 1392 نظرات (0)

در هفته 12 سوپر لیگ ترکیه دو باشگاه گالاتاسرای و سیواس اسپور ترکیه به مصاف یکدیگر می روند .

گالاتاسرای که دو بازی هست خوب نتیجه نمی گیرد که می شود گفت این نتایج از بازی برگشت با کپنهاگن دانمارک در دانمارک در چارچوب مسابقات لیگ قهرمانان اروپا آغاز شد و برابر حریف خود با نتیجه یک بر صفر مغلوب شد.

بعد از آن در بازی دربی استانبول برابر حریف خود یعنی فنرباغچه با نتیجه دو بر صفر شکست خورد که این نتیجه باعث شد با تیم صدر جدول یعنی فنرباغچه  9 امتیاز فاصله داشته باشد

که البته تا پایان فصل هنوز زمان زیادی و بازی های زیادی مانده است و امکان جبران فاصله 9 امتیازی با صدر جدول توسط گالاتاسرای امکان پذیر است.

در این هفته گالاتاسرای میزبان سیواس اسپور هست تیمی که با سرمربی گری روبرتو کارلوس در رتبه سوم قرار دارد .

که این بازی در ورزشگاه خانگی گالاتاسرای برگزار می شود.

 

 

مدیر بازدید : 30 دوشنبه 27 آبان 1392 نظرات (1)

 

قرارداد تری با چلسی در پایان فصل جاری به اتمام می رسد و از نظر قانونی، می تواند از روز 1 ژانویه با هر باشگاهی که بخواهد مذاکره کند.

سایت گل- باشگاه گالاتاسرای قصد دارد با پیشنهادی قابل توجه، جان تری، کاپیتان چلسی را به خدمت بگیرد.

این باشگاه ترکیه ای که بعد از درخواست روبرتو مانچینی، به دنبال تقویت خط دفاعی شان هستند، این هفته برای به خدمت گرفتن جان تری ابراز علاقه کرد.

قرارداد تری با چلسی در پایان فصل جاری به اتمام می رسد و از نظر قانونی، می تواند از روز 1 ژانویه با هر باشگاهی که بخواهد مذاکره کند.

گفته می شود گالاتاسرای آماده است تا دستمزدی 3.2 میلیون پوندی به این مدافع انگلیسی پیشنهاد بدهد. علاوه بر این، براساس عملکرد این بازیکن هم پاداش هایی به او تعلق خواهد گرفت.

البته تری در این فصل، برخلاف فصل گذشته، فرصت بیشتری برای حضور در ترکیب اصلی چلسی به دست آورده و با توجه به اعتمادی که ژوزه مورینیو به او دارد، بعید است تا خیلی زود تصمیم به جدایی از باشگاه چلسی بگیرد.

البته مدیران چلسی عجله ای برای تمدید قرارداد این بازیکن ندارند و این کار را به ماه های پایانی فصل موکول کرده اند.

گاتالاتاسرای در دو فصل با به خدمت گرفتن دیدیه دروگبا و وسلی اشنایدر و همچنین معرفی روبرتو مانچینی به عنوان سرمربی جدیدشان، نشان داده اند که اهداف جاه طلبانه ای را دنبال می کنند.

منبع : سایت گل به زبان فارسی

مدیر بازدید : 30 دوشنبه 27 آبان 1392 نظرات (0)

 

یوونتوس در آخرین دیدارشان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان، میهمان گالاتاسرای خواهند بود؛ دیداری که احتمالا سرنوشت گروه را مشخص خواهد کرد.

 جورجو کیه لینی، مدافع یوونتوس، مطمئن است که تیمش علی رغم دیدار دشواری که مقابل گالاتاسرای پیش رو دارد، می تواند به دور حذفی رقابت های چمپیونزلیگ صعود کند.

شاگردان کونته از چهار دیدار ابتدایی شان تنها سه امتیاز کسب کردند و باید در دیدار بعدی مقابل کپنهاگن دانمارک قرار بگیرند. آنها در دیدار آخر هم میهمان گالاتاسرای خواهند بود؛ دیداری که احتمالا سرنوشت گروه را مشخص خواهد کرد.

کیه لینی در گفتگو با توتو اسپورت تاکید کرد که تیمش تحت تاثیر جو وحشتناک ورزشگاه خانگی حریف ترک قرار نمی گیرد.

او گفت:" ما از سوت ها و فریادهای هواداران گالاتاسرای نمی ترسیم.

البته این جو به سود تیم میزبان است اما ما اجازه نمی دهیم این روی کار ما تاثیر بگذارد.

البته این را هم نباید فراموش کرد که ما یک دیدار دشواری مقابل کپنهاگن داریم."

کیه لینی همچنین آنتونیو کونته، سرمربی تیمش، را به خاطر به اوج برگرداندن یوونتوس مورد ستایش قرار داد و گفت:" او مربی خیلی خوبی است. او در هر لحظه، همه چیز را مورد ارزیابی قرار می دهد.

من هرگز فکر نمی کردم که او بتواند در فرصتی به این کوتاهی، همه چیز را تغییر بدهد. ما در دوره ای که دو فصل پیاپی هفتم شدیم، شرایطی بدتر از کالچوپولی را تجربه کردیم.

اما با آمدن او، توانستیم خیلی زود خودمان را بازیابی کنیم و بدون شکست قهرمان سری آ شویم؛ چیزی که برای همیشه به عنوان یک اتفاق خاص و ویژه باقی خواهد ماند."

منبع : سایت گل به زبان فارسی


مدیر بازدید : 46 سه شنبه 14 آبان 1392 نظرات (0)

دو تیم کپنهاگن دانمارک و گالاتاسرای ترکیه روز سه شنبه 14 آبان 1392 در دانمارک ورزشگاه اختصاصی کپنهاگن برگزار می شود گالاتاسرای که دور رفت را ابتدا با فاتح تریم شروع کرد در بازی اول خود 6 گل در ختنه آن هم در ترکیه و در زمین خود برابر رئال مادرید خورد در بازی دوم خود برابر یوونتوس ایتالیا قرار گرفت یکی از تغییرات گالاتاسرای آمدن روبرتو مانچینی به جای تریم بود که مانچینی توانست یک مساوی با ارزش برابرحریف ایتالیایی خود در ایتالیا بگیرد و در بازی سوم هم با نتیجه 3 بر یک برابر کپنهاگن در ترکیه پیروز شد اگر گالاتاسرای بتواند پیروز بشود برابر جریف دانمارکی در بدترین حالت می رود به لیگ اروپا اما اگر بتواند کپنهاگن را شکست دهد و امیدوار باشد یوونتوس نتواند رئال مادرید را شکست دهد آن وقت با کسب یک امتیاز برابر یوونتوس که این بازی در ترکیه برگزار می شود  به مرحله بعد راه پیدا می کند که این می تواند دست آورد بزرگی برای گالاتاسرای باشد

مدیر بازدید : 101 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)

دو باشگاه گالاتاسرای ترکیه و کونیا اسپور ترکیه برابر یکدیگر قرار گرفتند که در پایان بازی باشگاه گالاتاسرای موفق شد با دو گل دیدیه دروگبا و براک ییلماز برابر حریف خود پیروز شود .

روبرتو مانچینی در این بازی در ابتدا از سیستم 3-3-4 استفاده کرد که فرناندو موسلرا در درون دروازه گالاتاسرای ایستاد در دفاع راست امانوئل ابوئه بود دو بازیکن دفاع میانی این تیم را کایا و چجو بودند و از صبری ساریوغلو را در دفاع چپ قرار داد سه هفبک این تیم ملو و وسلی اشنایدر و سلجوق اینان بودند و 3 فوروارد این تیم دروگبا ییلماز و بولوت بودند.

گالاتاسرای در 4 بازی اخیر 4 پیروزی کسب کرده است و این می تواند روزهای خوش بعدی برای طفداران گالاتاسرای را بدهد .

مدیر بازدید : 46 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)

روبرتو مانچینی در اولین حضورش روی نیمکت گالاتاسرای موفق شد در تورین با یوونتوس به تساوی 2-2 برسد.

ابتدا دیدیه دروگبا تیم میهمان را پیش انداخت اما آرتورو ویدال و فابیو کوالیارلا یوونتوس را در آستانه یک پیروزی ارزشمند قرار دارند ولی در ثانیه های پایانی اوموت بولوت گل دوم گالاتاسرای را به ثمر رساند تا مانچینی شروعی امیدوارکننده روی نیکت تیم استانبولی داشته باشد.

کونته در تصمیمی تعجب برانگیز، فرناندو یورنته را در ترکیب اصلی قرار نداد و در مقابل، لیششتاینر، پیرلو و ووچینیچ از ابتدا به میدان رفتند.

 

در مقابل مانچینی هم در اولین تجربه اش با گالا، شش تغییر در ترکیب اصلی این تیم به وجود آورد و آلبرت ریه را و فیلیپه ملو را از ابتدا به میدان فرستاد.

بعد از شکست 6-1 در اولین دیدار مقابل رئال، مانچو تصمیم گرفت تا با 5 بازیکن در خط میانی به میدان برود و این مسئله مشکلات زیادی برای یوونتوس به وجود آورد. تورینی ها برای عبور از خط میانی فشرده حریف، مجبور به استفاده از توپ های بلند شده بودند.

در دقیقه 36 بود که دروگبا تیم میهمان را پیش انداخت. یک پاس رو به عقب ضعیف از بونوچی برای بوفون، مهاجم ساحل عاجی را در موقعیت گلزنی قرار داد و او هم موقعیت را از دست نداد و آن را تبدیل به گل کرد.

در آخرین لحظات نیمه اول، کوالیارلا می توانست کار را به تساوی بکشد اما فرناندو موسلرا خطر را دفع کرد.

مشکلات یوونتوسی ها در نیمه دوم هم ادامه پیدا کرد و به همین خاطر کونته مجبور شد یورنته را به زمین بفرستد.

تلاش بیانکونرها سرانجام در دقیقه 78 به ثمر نشست و خطای نوردین روی کوالیارلا، یک ضربه پنالتی را نصیب آنها کرد که ویدال با ضربه ای غیرقابل مهار، آن را تبدیل به گل تساوی کرد.

بعد از این گل، بازی کمی از دست گالاتاسرای خارج شد و این به یوونتوسی ها کمک کرد تا در دقیقه 87 توسط کوالیارلا به گل دوم برسد. ارسال پیرلو، با ضربه سر دیدنی این بازیکن، یوونتوس را پیش انداخت.

در حالی که به نظر می رسید یوونتوس پیروز این دیدار خواهد بود،  بولوت در ثانیه های پایانی،با ضربه ای دیدنی دروازه بوفون را باز کرد تا حساب کار 2-2 شود.

تلاش تبس و یورنته در آخرین لحظاتی ثمری نداشت تا شاگردان کونته از این دیدار خانگی تنها یک امتیاز کسب کنند.

 

منبع : سایت گل به زبان فارسی

تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 81
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 139
  • بازدید ماه : 313
  • بازدید سال : 1,175
  • بازدید کلی : 13,049