loading...
باشگاه گالاتاسرای ترکیه
آرش آرام فر بازدید : 31 جمعه 25 بهمن 1392 نظرات (0)

منچستر یونایتد پس از فروش ویدیچ باید به دنبال قوی کردن خط دفاعی خود باشد به همین دلیل سران منچستر در حال مذاکره با گالاتاسارای برای جذب این بازیکن ملی پوش و آینده دار هستند.چندی پیش یونتوس نیز برای جذب این بازیکن در نقل و انتقالات تابستان علاقه نشان داده است .

آرش آرام فر بازدید : 43 جمعه 25 بهمن 1392 نظرات (0)

ششمین دروازه بان جهان در سال 2011 که توانست در جام  جهانی 2010 با تیم ملی اروگوئه به مقام سومی دست یابد.

این دروازه بان اروگوئه ایی تا سال 2016 با تیم گالاتاسارای قرارداد دارد و یکی از منابع نزدیک به این باشگاه اعلام کرده است که گالاتاسارای حاضر است او را با مبلغ 20 میلیون یورو به تیم دیگری واگذار کند . موسلرای 26 ساله توانست به همراه لاتزیو قهرمان کوپا ایتالیا شود .او در سال2011 به گالاتاسارای پیوست و توانست با این تیم دو بار قهرمان لیگ ترکیه شود و یکبار هم به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان صعود کند.عملکرد خیره کننده او در بازی مقدماتی لیگ قهرمانان در مقابل منچستر یونایتد باعث شد تا فرگوسن به فکر به خدمت گرفتن او باشد .

آرش آرام فر بازدید : 37 پنجشنبه 24 بهمن 1392 نظرات (0)

دیشب ساعت 20:30 به وقت تهران دو تیم گالاتاسارای در آخرین بازی مرحله گروهی جام حذفی ترکیه موسوم به تورکیش کاپ به مصاف یکدیگر رفتند که با نتیجه 0 - 0 به پایان رسید و گالاتاسارای با یک امتیاز کمتر نسبت به آنتالیا اسپور به عنوان تیم دوم صعود کرد.البته گالاتاسارای کاملاً با ترکیب دوم  خود به میدان رفت.حمیت آلتینتپ نیز در دقیقه 66 به جای گوندوعان به بازی آمد و با تشویق هواداران روبرو شد.

آرش آرام فر بازدید : 65 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (0)

بوراک ییلماز بازیکن ملی پوش تیم گالاتاسارای می باشد که در پست فوروارد بازی میکند . بوراک یکی از بهترین مهاجمان ترک تبار حال حاضر دنیا می باشد که اخیرا مورد توجه باشگاه های مطرح جهان همانند لاتزیو و چلسی قرار گرفت.بوراک در سال های 2012 و 2013 بهترین گلزن سوپر لیگ ترکیه شد . از سال 2006 عضو تیم ملی ترکیه می باشد و در 29 بازی 11 گل به ثمر رساند . بوراک از سال 2012 عضو تیم گالاتاسارای شد.تنها بازینکی است که توانسته در 3 تیم مطرح لیگ ترکیه یعنی گالاتاسارای ، بشیکتاش و فنر باغچه بازی کند اما مسئولین فنر باغچه به او بهاء نمیدادن و در طی دو سال حضورش در این تیم فقط 6 بار به او اجازه بازی دادند.در تیم ترابوزان اسپور بسیار خوش درخشید و در 75 بازی 55 گل زد.

مدیر بازدید : 52 شنبه 19 بهمن 1392 نظرات (0)

در چارچوب سوپر لیگ ترکیه دو باشگاه گالاتاسرای و اسکیسیر اسپور به مصاف هم می روند گالاتاسرای که در هفته قبل در سوپر لیگ ترکیه در برابر بورسا اسپور با نتیجه 6 بر صفر به پیروزی رسید کم کم دارد نتایج ابتدای فصل را به فرآموشی می سپارد و خود را به عنوان یک تیم مدعی نشان می دهد.

گالاتاسرای می تواند با پیروزی دیدار خانگی برابر  اسکیسیر اسپور می تواند امیدوار باشد که در این هفته اختلاف خود را با فنرباغچه کمتر کند زیرا فنرباغچه در این هفته میهمان تیم سیواس اسپور است که بنظر می رسد شکست دادن سیواس اسپور کار راحتی نباشد البته نباید فرآموش کرد که پیروزی برابر اسکیسیر اسپور حتی در ورزشگاه خانگی هم راحتت نیست و این موضوع را آمار دیدارهای دو تیم نشان می دهد که گالاتاسرای در پنج دیدار قبلی برابر اسکیسیر اسپور درست است شکست نخورده است اما فقط یک پیروزی کسب کرده است و 4 دیدار اخیر دو تیم به تساوی رسیده است و دو بازی قبلی دو تیم به تساوی صفر بر صفر رسیده است.

اسکیسیر اسپور در هفته قبل در سوپر لیگ ترکیه موفق شد فنرباغچه تیم صدرنشین را شکست دهد و این نشان می دهد که پیروزی برابر این تیم ساده بنظر نمی رسد.

 

مدیر بازدید : 48 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (0)

در چار چوب سوپر لیگ ترکیه دو باشگاه گالاتاسرای و بورسا اسپور به مصاف هم رفتند که در پایان گالاتاسرای توانست با نتیجه 6 بر صفر حریف خود را شکست دهد.

در این بازی ستاره بازی وسلی اشنایدر بود این بازیکن هلندی که کم کم دارد به همون وسلی اشنایدری که هواداران گالاتاسرای انتظار دارند می رسد در این بازی سه گل گالاتاسرای را به ثمر رساند.

به نظر می رسد مانچو نسبت به فاتح تریم بهتر بلد است از اشنایدر بازی بگیرد .

سه گل دیگر گالاتاسرای را در این بازی امانول ابوئه و دیدیه دروگبا و سلجوق اینان به ثمر رساندند.

با این پیروزی گالاتاسرای اختلاف خود را با تیم صدرنشین یعنی فنرباغچه به 7 امتیاز کاهش داد و امیدوار است بتواند تا خود را به صدر جدول برساند.

مدیر بازدید : 52 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

در چارچوب سوپر لیگ ترمیه دو باشگاه گالاتاسرای و بورسا اسپور برابر یکدیگر قرار می گیرند که گالاتاسرای این فرصت را دارد تا با کسب پیروزی برابر بورسا اسپور اختلاف خود را با تیم صدر نشین یعنی فنرباغچه به هفت امیتز کاهش دهد .

باید دید در بازی امروز آیا مانچو از خرید های جدیدش که در نقل و انتقالات زمستانی خریده است استفاده می کند یا خیر ؟

مدیر بازدید : 52 چهارشنبه 09 بهمن 1392 نظرات (0)

گالاتاسرای که به نظر می رسد یکی از اهدافش در بازار نقل و انتقالات زمستانی خرید یک مدافع میانی می باشد.

در دوره نقل و انتقالات زمستانی شایعات زیادی از علاقه گالاتاسرای به خریدن مدافعان میانی گوناگونی به گوش می رسید .

از جان تری کاپیتان چلسی گرفته تا نمانیا ویدیچ و جان هایتینگا مدافع هلندی اورتون و اکنون هم رانوکیا مدافع ایتالیایی اینتر میلان است که به نظر می رسد این مدافع ایتالیایی خیلی زیاد احتمال پیوستنش به گالاتا زیاد شده است.

در حال حاضر به نظر می رسد رانوکیا به گالاتاسرای خیلی نزدیک شده تا جایی که در سایت ویکی پدیا در صفحه مربوط به باشگاه گالاتاسرای نام رانوکیا دیده می شود اما به نظر می رسد مشاهده نام این مدافع ایتالیایی تنها در این سایت دیده می شود و سایت های معتبر دیگر این مطلب را هنوز تاکید نکرده اند.

که می توان انتظار داشت این کار توسط اشخاص عمومی انجام شده است چون چندبار نام رانوکیا در لیست بازیکنان  گالاتاسرای یدده شده اما بعد از چند دقیقه یا چند ساعت نام این مدافع ایتالیایی از لیست بازیکنان گالاتاسرای در این سایت حذف شده است که می توان انتظار داشت این کار احتمالا توسط افراد عمومی انجام که بعد توسط افراد مربوط به سایت ویکی پدیا حذف شده است

اما یکی از روزنامه های ایتالیایی از احتمال 95% انتقال رانوکیا به گالاتا خبر داد که در صورت پیوستن این مدافع ایتالیایی به نظر می رسد وضعیت خط دفاع گالاتاسرای خیلی بهتر می شود .

آدرس صفحه باشگاه گالاتاسرای در سایت ویکی پدیا : http://en.wikipedia.org/wiki/Galatasaray_S.K._%28football_team%29

مدیر بازدید : 37 چهارشنبه 09 بهمن 1392 نظرات (0)

در چارچوب سوپر لیگ ترکیه دو باشگاه گازیانت و گالاتاسرای به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان دو تیم به تساوی بدون گل دست یافتند .

تا گالاتاسرای با توجه به پیروزی فنرباغچه اختلافش با تیم صدر جدول یعنی فنر باغچه به 10 امتیاز افزایش یابد.

مدیر بازدید : 88 یکشنبه 06 بهمن 1392 نظرات (0)

\"\"

در چارچوب سوپر لیگ ترکیه گالاتاسرای میهمان گازیانت اسپور است گالاتاسرای که در رتبه دوم قرار دارد و باید در برابر گازیانت اسپور قرار بگیرد

در پنج دیدار قبلی این دو تیم گالاتاسرای یک بار پیروز شده است و یکبار متحمل شکست شده است و یک دیدار دو تیم مساوی شده است.

با توجه به تساوی بازی ترابوزان اسپور و بشیکتاش گالاتاسرای این فرصت را دارد تا با پیروزی اختلاف خود را با تیم سوم به چهار امتیاز افزایش دهذ.

تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 81
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 49
  • بازدید سال : 911
  • بازدید کلی : 12,785