loading...
باشگاه گالاتاسرای ترکیه
آرش آرام فر بازدید : 35 دوشنبه 23 دی 1392 نظرات (0)

جام آنتالیا با اسپانسر تورکیش ایرلاین با حضور 4 تیم آژاکس ، ترابوزان اسپور ، گالاتاسارای و سلتیک برگزار شد.بازی اول بین دو تیم گالاتاسارای و آژاکس آمستردام انجام شد که با برتری 2 بر 1 گالاتاسارای به پایان رسید در آن سمت نیز سلتیک 3 بر 1 بر  ترابوزان اسپور غلبه کرد تا به گالاتاسارای در فینال روبرو شود این بازی که در هوای بارانی انجام می شد با تساوی 0 - 0 به پایان رسید تا قهرمان را ضربات پنالتی مشخص کند.گالاتاسارای توانست در ضربات پنالتی 5 بر 4 مقابل سلتیک پیروز شود و قهرمان این جام شود.ترابوزان اسپور نیز با اقتدار آژاکس را شکست داد و رده سوم را کسب کرد.

مدیر بازدید : 30 دوشنبه 23 دی 1392 نظرات (0)

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از تورکیش پرس، گالاتاسرای ترکیه در تدارک جذب استبان کامبیاسو‌،هافبک 33 ساله اینترمیلان است.

در شرایطی که قرارداد این ستاره با تجربه آرژانتینی در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید، ترک‌ها تمایل دارند تابستان بدون پرداخت رقمی بازیکن یک دهه اخیر نراتزوری‌ها(اینترمیلان) را به خدمت گیرند.

کامبیاسو در این مدت 300 بازی برای راه‌راه‌ پوشان میلان انجام داده و 41 گل زده است.

منبع : خبرگزاری فارس

مدیر بازدید : 44 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (1)

تیم فوتبال گالاتاسرای امروز برای اردوی آماده سازی به شهر آنتالیای ترکیه رفت طرفداران گالاتاسرای با شوق و ذوق در فرودگاه آنتالیا به استقبال بازیکنان گالاتاسرای رفتند .

گالاتاسرای که خود را آماده جام خطوط هوایی تورکیش ایرلاینز  2014 می کند که این بازی ها در شهر آنتالیا ترکیه که این بازی با شرکت 4 باشگاه ترابوزان اسپور ترکیه و سلتیک اسکاتلند و آژاکس هلند و گالاتاسرای ترکیه برگزار می شود .

با کلیک بروی ادامه مطلب می توانید تصاویر استقبال تماشاگران گالاتاسرای از ورود تیم گالاتاسرای به شهر آنتالیا را مشاهده کنید .

منبع : سایت رسمی باشگاه گالاتاسرای ترکیه

 

مدیر بازدید : 60 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (0)

ایزت هژیرویچ که تا سال 2012 برای تیم ملی سوئیس بازی می کرد، از سال گذشته به تیم ملی بوسنی ملحق شد و در 4 بازی، یک گل برای این تیم به ثمر رسانده است

هافبک هجومی تیم ملی بوسنی به تیم گالاتاسرای ترکیه پیوست.
ایزت هژیرویچ بازیکن تیم ملی بوسنی - یکی از حریفان ایران در جام جهانی - که پیش از این  در تیم گراس هاپر سوئیس توپ می زد، از این به بعد فوتبالش را در لیگ ترکیه ادامه می دهد.
سافت سوسیچ سرمربی تیم ملی بوسنی از این انتقال ابراز رضایت رده و گفته ایزت در ترکیه روزهای خوبی را تجربه خواهد کرد و این انتقال به لحاظ فوتبالی، قطعا به نفع او خواهد بود.

منبع : سایت گل به زبان فارسی

مدیر بازدید : 41 پنجشنبه 12 دی 1392 نظرات (2)

 

 

باشگاه گالاتاسرای شایعه جذب مرد سال اسبق فوتبال جهان و عضو تیم اتلتیکومینیرو برزیل را تایید کرد.

این در حالی است که به تازگی شایعاتی در مورد توافق باشگاه بشیکتاش با رونالدینیو منتشر شده بود.

احمد کاوالاچی،‌مدیر باشگاه گالاتاسرای ترکیه در مصاحبه‌ای تلویزیونی در این مورد استخدام رونالدینیو گفت:"‌ خبر علاقه ما به رونالدینیو صحت دارد. تلاش می‌کنیم با این بازیکن مذاکره مستقیم انجام داده و وی را ترغیب به همکاری کنیم.

نسبت به جذب این ستاره با تجربه خوش‌بین هستیم. اگر بتوانیم نظر وی را جلب کنیم،‌به سرعت مقدمات کار برای عقد قرارداد با وی فراهم می‌کنیم."

این مقام در مورد رقم دستمزد که برای مرد سال فوتبال جهان در سال 2004 و 2005 در نظر گرفته، صحبت نکرد اما رسانه‌های ترکیه از پرداخت حقوق ۶ میلیون یورویی برای دو سال همکاری با هافبک با سابقه برزیلی خبر داده‌اند.

منبع : سایت گل به زبان فارسی

مدیر بازدید : 34 شنبه 07 دی 1392 نظرات (0)

 

دو باشگاه ارسای اسپور و گالاتاسرای در چارچوب سوپر لیگ ترکیه در هفته 17 به مصاف هم می روند .

این بازی که آخرین بازی دو تیم در نیم فصل اول مسابقات است و گالاتاسرای می تواند با پیروزی نیم فصل اول را با نایب قهرمانی به پایان برساند .

گالاتاسرای که در نیم فصل اول مسابقات پرفراز و نشیب کار کرد اما می تواند با یک پیروزی خود را به رتبه دوم برساند.

گالاتاسرای که در چند بازی اخیر می توان گفت نمایش قابل قبولی داشته است و در 5 دیدار اخیر خودش 3 پیروزی و دو تساوی کسب کرده است .

مدیر بازدید : 32 دوشنبه 02 دی 1392 نظرات (0)

 

ين روزها شايعاتي در خصوص انتقال هافبک هلندي گالاتاسراي در نقل و انتقالات زمستاني به تيم‌هايي همچون منچستريونايتد به گوش مي‌رسد.وزلي اشنايدر در ميانه فصل گذشته از تيم اينتر به قهرمان سوپرليگ ترکيه ملحق شد.

به گزارش تسنيم، اسنايدر در گفت‌و‌گو با شبکه تلويزيوني «بِياز تي‌وي» ترکيه در خصوص شايعاتي که مطرح شده، گفت: اگر پيشنهادي به من شده باشد شما بهتر از من مي‌دانيد! تاکنون از هيچ تيمي پيشنهادي دريافت نکرده‌ام.

وي افزود: هميشه در فصل نقل‌و‌انتقالات شايعاتي در خصوص من مطرح مي‌شود و هميشه هم مشتاقانه منتظر بسته شدن پنجره نقل‌و‌انتقالات هستم چون شايعات در خصوص من هم به پايان مي‌رسد. به هر حال از بودن در گالا و داشتن چنين هواداراني خوشحالم. دليلي هم نمي‌بينم که اين تيم را ترک کنم. چنين شايعاتي هميشه منتشر مي‌شود و بايد تا پايان فصل نقل‌و‌انتقالات هم منتظر ماند.

تيم فوتبال گالاتاسراي ترکيه با تک‌گلي که وزلي اسنايدر، هافبک نفوذي اين تيم در آخرين ديدار از دور برگشت مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا مقابل يوونتوس به ثمر رساند حکم صعود به دور بعد را دريافت کرد.

هافبک 29 ساله شيرهاي استانبول در خصوص ديدار بعدي گالاتاسراي در مرحله يک‌هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا مقابل چلسي اظهار داشت: ما 2 بازي خوب پيش‌رو داريم. ما شايسته حضور در اين مرحله از رقابت‌هاي اروپايي هستيم. اين موفقيت براي باشگاه، هواداران و تيم خيلي مهم است.

اسنايدر تصريح کرد: حالا هدف ما پيشروي در اين رقابت‌ها است و به خودمان هم ايمان داريم که مي‌توانيم به مرحله يک‌چهارم ‌نهايي هم برسيم. اگر تمرکز داشته باشيم شانس حضور در دور بعد را داريم.

فاتح تريم، سرمربي نامدار ترکيه هم در اوايل اين فصل گالاتاسراي را ترک کرد و هدايت تيم ملي ترکيه را به عهده گرفت. هافبک گالا در اين خصوص گفت: زماني‌که سرمربي تيم را ترک مي‌کند شرايط دشوار مي‌شود. اين اتفاق به يک باره افتاد و يک لحظه احساسي بود. من به مدت 11 سال فوتبال حرفه‌اي بازي مي‌کنم و با وجود اينکه چنين اتفاقاتي احساسي است ولي در دنياي حرفه‌اي فوتبال امري عادي به شمار مي‌رود.

منبع : سایت ورزش 3

مدیر بازدید : 121 یکشنبه 24 آذر 1392 نظرات (0)

در دیدار هفته 15 سوپر لیگ ترکیه گنچلربیرلیگی میزبان گالاتاسرای  است.

گالاتاسرای که پس صعود به جمع 16 تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف گنچلربیرلیگی که در 5 پنج بازی گذشته خود 10 امتیاز کسب کرده است و گالاتاسرای هم در 5 پنج بازی گذشته خود 10 امتیاز کسب کرده است .

گالاتاسرای برای این بازی محرومی ندارد اما یک مصدوم دارد و او هم کسی نیست جز حمیت آلتین تاپ که زمان زیادی از مصدومیت او می گذرد .در پنج بازی گذشته دو تیم سه پیروزی برای گالاتاسرای یک پیروزی برای گنچلربیرلیگی و یک تساوی ثبت شده است .

 

 

تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 81
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 47
  • بازدید سال : 909
  • بازدید کلی : 12,783