loading...
باشگاه گالاتاسرای ترکیه
مدیر بازدید : 52 شنبه 19 بهمن 1392 نظرات (0)

در چارچوب سوپر لیگ ترکیه دو باشگاه گالاتاسرای و اسکیسیر اسپور به مصاف هم می روند گالاتاسرای که در هفته قبل در سوپر لیگ ترکیه در برابر بورسا اسپور با نتیجه 6 بر صفر به پیروزی رسید کم کم دارد نتایج ابتدای فصل را به فرآموشی می سپارد و خود را به عنوان یک تیم مدعی نشان می دهد.

گالاتاسرای می تواند با پیروزی دیدار خانگی برابر  اسکیسیر اسپور می تواند امیدوار باشد که در این هفته اختلاف خود را با فنرباغچه کمتر کند زیرا فنرباغچه در این هفته میهمان تیم سیواس اسپور است که بنظر می رسد شکست دادن سیواس اسپور کار راحتی نباشد البته نباید فرآموش کرد که پیروزی برابر اسکیسیر اسپور حتی در ورزشگاه خانگی هم راحتت نیست و این موضوع را آمار دیدارهای دو تیم نشان می دهد که گالاتاسرای در پنج دیدار قبلی برابر اسکیسیر اسپور درست است شکست نخورده است اما فقط یک پیروزی کسب کرده است و 4 دیدار اخیر دو تیم به تساوی رسیده است و دو بازی قبلی دو تیم به تساوی صفر بر صفر رسیده است.

اسکیسیر اسپور در هفته قبل در سوپر لیگ ترکیه موفق شد فنرباغچه تیم صدرنشین را شکست دهد و این نشان می دهد که پیروزی برابر این تیم ساده بنظر نمی رسد.

 

مدیر بازدید : 48 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (0)

در چار چوب سوپر لیگ ترکیه دو باشگاه گالاتاسرای و بورسا اسپور به مصاف هم رفتند که در پایان گالاتاسرای توانست با نتیجه 6 بر صفر حریف خود را شکست دهد.

در این بازی ستاره بازی وسلی اشنایدر بود این بازیکن هلندی که کم کم دارد به همون وسلی اشنایدری که هواداران گالاتاسرای انتظار دارند می رسد در این بازی سه گل گالاتاسرای را به ثمر رساند.

به نظر می رسد مانچو نسبت به فاتح تریم بهتر بلد است از اشنایدر بازی بگیرد .

سه گل دیگر گالاتاسرای را در این بازی امانول ابوئه و دیدیه دروگبا و سلجوق اینان به ثمر رساندند.

با این پیروزی گالاتاسرای اختلاف خود را با تیم صدرنشین یعنی فنرباغچه به 7 امتیاز کاهش داد و امیدوار است بتواند تا خود را به صدر جدول برساند.

مدیر بازدید : 52 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

در چارچوب سوپر لیگ ترمیه دو باشگاه گالاتاسرای و بورسا اسپور برابر یکدیگر قرار می گیرند که گالاتاسرای این فرصت را دارد تا با کسب پیروزی برابر بورسا اسپور اختلاف خود را با تیم صدر نشین یعنی فنرباغچه به هفت امیتز کاهش دهد .

باید دید در بازی امروز آیا مانچو از خرید های جدیدش که در نقل و انتقالات زمستانی خریده است استفاده می کند یا خیر ؟

مدیر بازدید : 52 چهارشنبه 09 بهمن 1392 نظرات (0)

گالاتاسرای که به نظر می رسد یکی از اهدافش در بازار نقل و انتقالات زمستانی خرید یک مدافع میانی می باشد.

در دوره نقل و انتقالات زمستانی شایعات زیادی از علاقه گالاتاسرای به خریدن مدافعان میانی گوناگونی به گوش می رسید .

از جان تری کاپیتان چلسی گرفته تا نمانیا ویدیچ و جان هایتینگا مدافع هلندی اورتون و اکنون هم رانوکیا مدافع ایتالیایی اینتر میلان است که به نظر می رسد این مدافع ایتالیایی خیلی زیاد احتمال پیوستنش به گالاتا زیاد شده است.

در حال حاضر به نظر می رسد رانوکیا به گالاتاسرای خیلی نزدیک شده تا جایی که در سایت ویکی پدیا در صفحه مربوط به باشگاه گالاتاسرای نام رانوکیا دیده می شود اما به نظر می رسد مشاهده نام این مدافع ایتالیایی تنها در این سایت دیده می شود و سایت های معتبر دیگر این مطلب را هنوز تاکید نکرده اند.

که می توان انتظار داشت این کار توسط اشخاص عمومی انجام شده است چون چندبار نام رانوکیا در لیست بازیکنان  گالاتاسرای یدده شده اما بعد از چند دقیقه یا چند ساعت نام این مدافع ایتالیایی از لیست بازیکنان گالاتاسرای در این سایت حذف شده است که می توان انتظار داشت این کار احتمالا توسط افراد عمومی انجام که بعد توسط افراد مربوط به سایت ویکی پدیا حذف شده است

اما یکی از روزنامه های ایتالیایی از احتمال 95% انتقال رانوکیا به گالاتا خبر داد که در صورت پیوستن این مدافع ایتالیایی به نظر می رسد وضعیت خط دفاع گالاتاسرای خیلی بهتر می شود .

آدرس صفحه باشگاه گالاتاسرای در سایت ویکی پدیا : http://en.wikipedia.org/wiki/Galatasaray_S.K._%28football_team%29

مدیر بازدید : 37 چهارشنبه 09 بهمن 1392 نظرات (0)

در چارچوب سوپر لیگ ترکیه دو باشگاه گازیانت و گالاتاسرای به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان دو تیم به تساوی بدون گل دست یافتند .

تا گالاتاسرای با توجه به پیروزی فنرباغچه اختلافش با تیم صدر جدول یعنی فنر باغچه به 10 امتیاز افزایش یابد.

مدیر بازدید : 87 یکشنبه 06 بهمن 1392 نظرات (0)

\"\"

در چارچوب سوپر لیگ ترکیه گالاتاسرای میهمان گازیانت اسپور است گالاتاسرای که در رتبه دوم قرار دارد و باید در برابر گازیانت اسپور قرار بگیرد

در پنج دیدار قبلی این دو تیم گالاتاسرای یک بار پیروز شده است و یکبار متحمل شکست شده است و یک دیدار دو تیم مساوی شده است.

با توجه به تساوی بازی ترابوزان اسپور و بشیکتاش گالاتاسرای این فرصت را دارد تا با پیروزی اختلاف خود را با تیم سوم به چهار امتیاز افزایش دهذ.

مدیر بازدید : 30 دوشنبه 23 دی 1392 نظرات (0)

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از تورکیش پرس، گالاتاسرای ترکیه در تدارک جذب استبان کامبیاسو‌،هافبک 33 ساله اینترمیلان است.

در شرایطی که قرارداد این ستاره با تجربه آرژانتینی در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید، ترک‌ها تمایل دارند تابستان بدون پرداخت رقمی بازیکن یک دهه اخیر نراتزوری‌ها(اینترمیلان) را به خدمت گیرند.

کامبیاسو در این مدت 300 بازی برای راه‌راه‌ پوشان میلان انجام داده و 41 گل زده است.

منبع : خبرگزاری فارس

مدیر بازدید : 44 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (1)

تیم فوتبال گالاتاسرای امروز برای اردوی آماده سازی به شهر آنتالیای ترکیه رفت طرفداران گالاتاسرای با شوق و ذوق در فرودگاه آنتالیا به استقبال بازیکنان گالاتاسرای رفتند .

گالاتاسرای که خود را آماده جام خطوط هوایی تورکیش ایرلاینز  2014 می کند که این بازی ها در شهر آنتالیا ترکیه که این بازی با شرکت 4 باشگاه ترابوزان اسپور ترکیه و سلتیک اسکاتلند و آژاکس هلند و گالاتاسرای ترکیه برگزار می شود .

با کلیک بروی ادامه مطلب می توانید تصاویر استقبال تماشاگران گالاتاسرای از ورود تیم گالاتاسرای به شهر آنتالیا را مشاهده کنید .

منبع : سایت رسمی باشگاه گالاتاسرای ترکیه

 

مدیر بازدید : 60 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (0)

ایزت هژیرویچ که تا سال 2012 برای تیم ملی سوئیس بازی می کرد، از سال گذشته به تیم ملی بوسنی ملحق شد و در 4 بازی، یک گل برای این تیم به ثمر رسانده است

هافبک هجومی تیم ملی بوسنی به تیم گالاتاسرای ترکیه پیوست.
ایزت هژیرویچ بازیکن تیم ملی بوسنی - یکی از حریفان ایران در جام جهانی - که پیش از این  در تیم گراس هاپر سوئیس توپ می زد، از این به بعد فوتبالش را در لیگ ترکیه ادامه می دهد.
سافت سوسیچ سرمربی تیم ملی بوسنی از این انتقال ابراز رضایت رده و گفته ایزت در ترکیه روزهای خوبی را تجربه خواهد کرد و این انتقال به لحاظ فوتبالی، قطعا به نفع او خواهد بود.

منبع : سایت گل به زبان فارسی

مدیر بازدید : 41 پنجشنبه 12 دی 1392 نظرات (2)

 

 

باشگاه گالاتاسرای شایعه جذب مرد سال اسبق فوتبال جهان و عضو تیم اتلتیکومینیرو برزیل را تایید کرد.

این در حالی است که به تازگی شایعاتی در مورد توافق باشگاه بشیکتاش با رونالدینیو منتشر شده بود.

احمد کاوالاچی،‌مدیر باشگاه گالاتاسرای ترکیه در مصاحبه‌ای تلویزیونی در این مورد استخدام رونالدینیو گفت:"‌ خبر علاقه ما به رونالدینیو صحت دارد. تلاش می‌کنیم با این بازیکن مذاکره مستقیم انجام داده و وی را ترغیب به همکاری کنیم.

نسبت به جذب این ستاره با تجربه خوش‌بین هستیم. اگر بتوانیم نظر وی را جلب کنیم،‌به سرعت مقدمات کار برای عقد قرارداد با وی فراهم می‌کنیم."

این مقام در مورد رقم دستمزد که برای مرد سال فوتبال جهان در سال 2004 و 2005 در نظر گرفته، صحبت نکرد اما رسانه‌های ترکیه از پرداخت حقوق ۶ میلیون یورویی برای دو سال همکاری با هافبک با سابقه برزیلی خبر داده‌اند.

منبع : سایت گل به زبان فارسی

مدیر بازدید : 34 شنبه 07 دی 1392 نظرات (0)

 

دو باشگاه ارسای اسپور و گالاتاسرای در چارچوب سوپر لیگ ترکیه در هفته 17 به مصاف هم می روند .

این بازی که آخرین بازی دو تیم در نیم فصل اول مسابقات است و گالاتاسرای می تواند با پیروزی نیم فصل اول را با نایب قهرمانی به پایان برساند .

گالاتاسرای که در نیم فصل اول مسابقات پرفراز و نشیب کار کرد اما می تواند با یک پیروزی خود را به رتبه دوم برساند.

گالاتاسرای که در چند بازی اخیر می توان گفت نمایش قابل قبولی داشته است و در 5 دیدار اخیر خودش 3 پیروزی و دو تساوی کسب کرده است .

مدیر بازدید : 32 دوشنبه 02 دی 1392 نظرات (0)

 

ين روزها شايعاتي در خصوص انتقال هافبک هلندي گالاتاسراي در نقل و انتقالات زمستاني به تيم‌هايي همچون منچستريونايتد به گوش مي‌رسد.وزلي اشنايدر در ميانه فصل گذشته از تيم اينتر به قهرمان سوپرليگ ترکيه ملحق شد.

به گزارش تسنيم، اسنايدر در گفت‌و‌گو با شبکه تلويزيوني «بِياز تي‌وي» ترکيه در خصوص شايعاتي که مطرح شده، گفت: اگر پيشنهادي به من شده باشد شما بهتر از من مي‌دانيد! تاکنون از هيچ تيمي پيشنهادي دريافت نکرده‌ام.

وي افزود: هميشه در فصل نقل‌و‌انتقالات شايعاتي در خصوص من مطرح مي‌شود و هميشه هم مشتاقانه منتظر بسته شدن پنجره نقل‌و‌انتقالات هستم چون شايعات در خصوص من هم به پايان مي‌رسد. به هر حال از بودن در گالا و داشتن چنين هواداراني خوشحالم. دليلي هم نمي‌بينم که اين تيم را ترک کنم. چنين شايعاتي هميشه منتشر مي‌شود و بايد تا پايان فصل نقل‌و‌انتقالات هم منتظر ماند.

تيم فوتبال گالاتاسراي ترکيه با تک‌گلي که وزلي اسنايدر، هافبک نفوذي اين تيم در آخرين ديدار از دور برگشت مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا مقابل يوونتوس به ثمر رساند حکم صعود به دور بعد را دريافت کرد.

هافبک 29 ساله شيرهاي استانبول در خصوص ديدار بعدي گالاتاسراي در مرحله يک‌هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا مقابل چلسي اظهار داشت: ما 2 بازي خوب پيش‌رو داريم. ما شايسته حضور در اين مرحله از رقابت‌هاي اروپايي هستيم. اين موفقيت براي باشگاه، هواداران و تيم خيلي مهم است.

اسنايدر تصريح کرد: حالا هدف ما پيشروي در اين رقابت‌ها است و به خودمان هم ايمان داريم که مي‌توانيم به مرحله يک‌چهارم ‌نهايي هم برسيم. اگر تمرکز داشته باشيم شانس حضور در دور بعد را داريم.

فاتح تريم، سرمربي نامدار ترکيه هم در اوايل اين فصل گالاتاسراي را ترک کرد و هدايت تيم ملي ترکيه را به عهده گرفت. هافبک گالا در اين خصوص گفت: زماني‌که سرمربي تيم را ترک مي‌کند شرايط دشوار مي‌شود. اين اتفاق به يک باره افتاد و يک لحظه احساسي بود. من به مدت 11 سال فوتبال حرفه‌اي بازي مي‌کنم و با وجود اينکه چنين اتفاقاتي احساسي است ولي در دنياي حرفه‌اي فوتبال امري عادي به شمار مي‌رود.

منبع : سایت ورزش 3

مدیر بازدید : 121 یکشنبه 24 آذر 1392 نظرات (0)

در دیدار هفته 15 سوپر لیگ ترکیه گنچلربیرلیگی میزبان گالاتاسرای  است.

گالاتاسرای که پس صعود به جمع 16 تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف گنچلربیرلیگی که در 5 پنج بازی گذشته خود 10 امتیاز کسب کرده است و گالاتاسرای هم در 5 پنج بازی گذشته خود 10 امتیاز کسب کرده است .

گالاتاسرای برای این بازی محرومی ندارد اما یک مصدوم دارد و او هم کسی نیست جز حمیت آلتین تاپ که زمان زیادی از مصدومیت او می گذرد .در پنج بازی گذشته دو تیم سه پیروزی برای گالاتاسرای یک پیروزی برای گنچلربیرلیگی و یک تساوی ثبت شده است .

 

 

مدیر بازدید : 37 پنجشنبه 21 آذر 1392 نظرات (0)

 

همه خود را برای یک بازی مهم و بزرگ در لیگ قهرمانان آماده کردند. بازی که از هر نظری برای هواداران بسیار مهم تلقی می‌شد. یوونتوس امیدوار بود که با همان رویکردی که فصل قبل در آخرین دیدار مرحله گروهی خود مقابل شاختار دونتسک، دقیقاً دوازده ماه پیش داشت در مقابل گالاتاسارای نیز  حاضر شود. علاوه بر این یووه یک خاطره مشابه هم 13 سال قبل، در پروجیا تجربه کرده بود، جایی که سرنوشت سری‌آ فصل 1999-2000 در آن بازی مشخص شد.

همه چیز برای این بازی پرهرج و مرج و پرهیجان آماده شد، یوونتوس مقابل گالاتاسارای، تفکراتی ایتالیایی با سیستمی مشابه. تورک تله‌کام آرنـا ابتدا شاهد بارش برف بود، اما تصور نمی‌شد این برف منجر به اتفاقاتی عجیب و غریب در تاریخ لیگ قهرمانان شود. بارش برف ادامه پیدا کرد و لحظه به لحظه شدید تر شد. بالاخره بعد از نیم ساعت از پشت سرگذاشتن مسابقه داور دستور داد بازیکنان دو تیم زمین مسابقه را تا مهیا شدن شرایط ترک کنند. یووه در این 30 دقیقه به خوبی توانست جلوی حملات گالاتاسارای را که برای کسب حداکثر امتیاز تلاش می‌کرد ایستادگی کند، آن‌هم در این شرایط جوی نامساعد و مقابل هواداران معروف تیم ترکی. شاید تیر خلاص را یورنته می‌توانست در همان 30 دقیقه بازی دیشب با موقعیتی که میلی‌متری از کنار تیر عمودی به بیرون زد به پیکره گالاتاسارای بزند. اما قرار بود همه چیز برای یووه دراماتیک باشد.

یوفا قصد داشت بازی را همان دیشب برگزار کند، اما شرایط جوی این اجازه را نداد و نمایندگان دو باشگاه تصمیم گرفتند بازی را به زمان دیگری موکول کنند. اما یوفا تصمیمی عجیب گرفت و آن هم برگزار کردن بازی در بعدازظهر چهارشنبه بود. اتفاقی که تیم ترکیه ای هرکاری کرد که از آن جلو گیری کند، اما نتوانست. اما خود این مسئله که چطور اجازه داده شد بازی از همان دقیقه دوباره شروع شود اتفاقی است که یوفا تنها جواب آن را می‌تواند بدهد.

کنته در نشست مطبوعاتی بعد از بازی امروز گفت: خیلی تلاش کردیم که بازی امروز تکرار نشود، اما کسی گوش نکرد، مانچینی هم به مسئولین یوفا گفت، این شرایط برای بازیکنان خطرناک است. اما کسی توجه نکرد.

بهتر این بود که بازی از ابتدا تکرار می‌شد، فوتبال از نظر رواشناسی به گونه ایست که بازیکن برای رسیدن به تمرکز و ذهنیت درست بازی حداقل نیاز به یک ساعت زمان دارند. اما آنچه که ما دیدیم این بود که دو تیم 15 دقیقه بازی کردند و به رختکن رفتند. 

به هر حال در نیمه دوم مسابقه هیچ یک از دو تیم برتری خاصی نسبت به یکدیگر نداشتند، نه یووه می‌توانست فوتبال خوبی ارائه دهد و نه گالاتاسارای، تنها برتری تیم ترکیه ای هوادارانشان بودند. در این نیمه مهار فوق العاده بوفون در این شرایط جوی اطمینان خاطری برای هواداران یووه بابت صعود بود، بوفونی که در پایان بهترین بازیکن یوونتوس در زمین مسابقه بود. اما وسلی اسنایدر بالاخره روی حرکت دروگبا کار یوونتوس را یکسره کرد و در یک آن همه چیز عوض شد. گالاتاسارای با هفت امتیازی راهی دور یک‌هشتم شد و یووه با شش امتیاز راهی لیگ اروپا شد.

اتفاقی که موفقیت بزرگی برای تیم ترکیه ای بود، آن‌ها از گروهی صعود کردند که رئال مادرید و یوونتوس را از همان ابتدا دو تیم صعود کننده این گروه می‌دانستند. آن ها در شرایطی صعود کردند که پس از باخت 6-1 به رئال مادرید آن‌ها مربی خود را عوض کرده و توانستند دوباره بر شرایط لیگ قهرمانان مستولی پیدا کنند.

همانطور که کنته گفت، مقصر حذفشان تنها زمین مسابقه و شرایط عجیب این بازی نبوده بلکه، آن‌ها نباید کار را به اینجا می‌کشاندند. یووه اکنون تنها باید به خاطر دادن امتیاز به گالاتاسارای در تورین در حالی که 20 موقعیت گل مقابل حریف به وجود آورد و تساوی مقابل کپنهاگن در دانمارک در حالی که 25 موقعیت مسلم گلزنی را از دست داد سرزنش شود. 

به هر حال سال 2014 برای بانوی پیر در لیگ اروپا و مرحله یک شانزدهم نهایی آغاز خواهد شد. فینال این فصل مسابقات در استادیوم یوونتوس برگزار می‌شود و قطعاً می‌تواند یک هدف برای این تیم باشد. اما کنته در نشست مطبوعاتی به خبرنگاری که در این خصوص پرسید گفت: تو خیلی خوش بین هستی. 

شرایط برای یوونتوس مهم نیست، حذف از لیگ قهرمانان برای تیمی که همه از ابتدا آن‌را جزو 5 مدعی تصاحب این جام از ابتدا می‌دانستند شرم آور است و آن‌ها باید با این ستاره‌ها به لیگ اروپا(خواهر خوانده)ضعیف لیگ قهرمانان پای بگذارند. آن‌هم با از دست دادن حق مالکیت تلویزیونی و کلی سود هنگفت که برای لیگ قهرمانان اروپا برنامه ریزی شده بود.

منبع : سایت طرفداری

مدیر بازدید : 34 پنجشنبه 21 آذر 1392 نظرات (0)

 

دست به کمر زده ایستاده ام به تماشا. مادر متعجب که چطور زیر کولاک برف و سرما با یک لا پیراهن بازی می کنند و جواب که همیشه ی این سال ها توی جیبم بوده؛ معجزه آدرنالین. برای من، از آن دسته آدم هایی که هرگز پای عشق و عاشقی شانس نیاورده اند، همین دوباره دیدن قهرمان های تابستان هشتاد و نه هم خودش خیلی است. روزها و شب های بسیاریست که حسرت دوباره دیدن خیلی ها روی دلم مانده، خدا این جعبه جادویی را از ما نگیرد، لااقل قدری سبک ترم می کند. بگذریم...

محو تماشای صفحه تلویزیون بودم، حسی می گفت من این پسرک شماره ده را می شناسم. هیچ چیز مغشوش و مشوش نشده، انگار همین دیروز بود. سرش را بالا می گیرد، رویش را می چرخاند و درست وسط قاب دوربین جا می شود، معلوم است که او را می شناسم. برق چشمهایش را خوب یادم هست. یاد شب هایی می افتم که بودنش قلبم را گرم نگه می داشت. ته دلم می لرزد. عموما این طور است که آدمها از عشق های قدیمی شان واهمه دارند، هجوم خاطره ها مضطربشان می کند و گاهی ساده و گاهی سخت، بالاخره یک روز تصمیم می گیرند یادشان برود. فراموش می کنند تا دردها بیچاره ترشان نکند، اما من...

هیچ وقت نخواستم فراموش کنم، نه او، نه هیچ کدام دیگرشان را. وقتی پدر معنوی سه گانه 2010 را دیدم که در پیراهن نامانوس ترک ها، فرسنگ ها دورتر از مه آتسا، دوباره گل زده، دوباره فریاد می کشد و دوباره پیروز می شود، دوباره زنده شدم. وقتی شماره ده ما، که حالا شماره ده آن ها بود، در کم تر از یک لحظه، دشمن همیشگی را با آن همه رویا و آرزو یک جا زیر گل و لای به جا مانده از برف استانبول دفن کرد، حس کردم اتفاق عجیبی در وجودم افتاده. شبیه تصویرسازی های سینمایی از ذهن آدم ها. خط به خط، لحظه به لحظه، پیکسل به پیکسل به عقب برگشتم. به گذشته. یادش بخیر مونولوگ همفری بوگارت خطاب به انگرید بریگمن را. همان چند خط که ته عاشقانه بی رحم کازابلانکا رستگاریِ عشق را یک بار برای همیشه برایمان معنا کرد؛ ایلسا و ریک همیشه پاریس را داشتند، ما هم همیشه مادرید را داریم. هیچ چیز تمام نمی شود. چهار سال قبل، یک شب من و بسیاری شبیه به من خوشبخت ترین آدم روی زمین بودیم، بعد از آن دریبل های جاودیی میلیتو روبه روی دروازه بایرن. هرچه قدر می خواهد بگذرد، هرچه قدر روزها مثل برق و باد بیایند و بروند، لااقل تا روزی که هستیم، اینتر جادویی مورینیو هم یک جایی گوشه قلب هایمان هست. خواستم خودم تمامش کنم، خواستم از راز ماندگاری بنویسم و... اما همیشه هستند کسانی که حرف های خودمان را بهتر از خودمان می زنند؛ یک بار یک نفر چند خطی مثل همین نوشت و آخرش بهترین آدرس را داد: اوریجینالیتی و واقعا هم اوریجینالیتی...

 

منبع : سایت طرفداری

مدیر بازدید : 43 پنجشنبه 21 آذر 1392 نظرات (0)

 

بعد از بررسی زمین چمن تورک تله کوم آرنا توسط گروه داوری و نمایندگان یوفا و برگزاری جلسه بین آنها و مسئولان دو تیم تصمیم بر این شد که ادامه بازی در ساعت 16:30 انجام شود.

 

مانچینی مثل بازی دیشب از سیستم 3-5-2 استفاده کرده است تا به کمک حمایت تماشاگران پرشور گالا به 3 امتیاز بازی برسد. البته آنها با خیالی راحت تر بازی می کنند چون با توجه به باخت دیشب کپنهاگ در برابر رئال، گالاتاسارای حتی اگر فرصت صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا را از دست بدهد راهی لیگ اروپا می شود. یوونتوس هم یکی از مهم ترین ستاره هایش، پیرلو را در ترکیب ندارد، باید استانبول را با امتیاز ترک کند. مارکیزیو به جای پیرلو در کنار پوگبا و ویدال بازی می کند.

یوونتوس بازی را بهتر آغاز کرد و بر خط دفاعی میزبان فشار آورد. آنها سعی دارند توپ را به یورنته برسانند و این مهاجم اسپانیایی هم منتظرفرصت است تا توز را راهی دروازه موسلرا کند. تنها نقشه گالا درنیمه اول هم امید بستن به حرکات پا به توپ اسنایدر یا ارسال توپ های بلند برای بوراک و دروگباست. ابوئه هم در صحنه درگیری با توز ثابت کرد همچنان در گول زدن داور تخصص دارد! نیمه اول موقعیت خطرناک چندانی روی دروازه ها ایجاد نشد.

 

در نیمه دوم پوگبا باز هم یکی از شوت های معروفش را به سمت دروازه گالا شلیک کرد اما موسلرا با جایگیری خوب به راحتی توپ را مهار کرد. چند دقیقه بعد ضربه آزاد دروگبا با خطای هند عمدی توز همراه شد تا این مهاجم آرژانتینی با کارت زرد داور جریمه شود. در اواسط نیمه دوم گالاتاسارای فشار را بر دروازه بوفون افزایش داد و در چند نوبت روی دروازه ایتالیایی ها خطرساز شدند. البته بوفون و خط دفاعی یووه در این صحنه ها مطمئن عمل کردند. در نیمه دوم توپ زیاد به یورنته نمی رسد. شوت مارکیزیو در دقیقه 77 از بیرون محوطه جریمه هم با واکنش خوب موسلرا مواجه شد. چند دقیقه بعد اوموت بولوت جای ابوئه وارد زمین شد تا آخرین تیر ترکش مانچینی هم شلیک شود.

 

در دقیقه 84 انتظار ترک ها به سر رسید: اسنایدر در باکس پنالتی یووه صاحب توپ شد و با ضربه ای زمینی توپ را دور از دستان بوفون به تور رساند. دروگبا در این گل هم تاثیر مثبتی داشت تا گالا به یک قدمی صعود برسد. مارکیزیو زمین را ترک کرد تا کوالیارلا برای مساوی کردن بازی به میدان بیاید. یوونتوسی ها هم که خود را در مرحله حذفی می دیدند با عجله سعی کردند روی دروازه موسلرا خطر ایجاد کنند اما گالا با چنگ و دندان از دروازه خود حفاظت می کند. بازی کمی به خشونت کشیده شده و ترک ها سعی دارند با تاخیردر روند بازی این 3امتیاز ارزشمند را حفظ کنند. بولوت در همین اثنا کارت زرد می گیرد. ضربه آزاد توز هم پشت دیوار دفاعی گالا ماند تا آخرین فرصت ها از دست برود.

 

جووینکو جای بونوچی وارد زمین می شود. کونته نمی خواهد به این زودی با لیگ قهرمانان وداع کند و به همین خاطر با 4 مهاجم حمله می کند. گالا هم در یک ضدحمله صاحب فرصت گلزنی شد و دروگبا دفاع یووه را دور زد اما بوراک قدر پاس زیبای او را ندانست. موسلرا کارت زرد می گیرد و جیحون جای اسنایدر به زمین می آید. تمام تماشاگران ایستاده دقایق آخر بازی را تعقیب می کنند. دروگبا هم توپ را در کناره های زمین حفظ می کند تا سوت داور به صدا در بیاید و شگفتی ثبت شود: گالا صعود کرد؛ یووه حذف شد!

 

ترکیب دو تیم:

گالاتاسارای: موسلرا – چژو – گوکهان زان – سمیح کایا – ریرا - سلچوک اینان – ملو – ابوئه – دروگبا – اسنایدر – بوراک ییلماز

یوونتوس: بوفون – بونوچی – کیه لینی – بارزاگلی – پوگبا – آساموآ – لیختشتاینر – ویدال – مارکیزیو – یورنته – توز

 

منبع : سایت طرفداری

مدیر بازدید : 38 سه شنبه 19 آذر 1392 نظرات (0)

 

پس از ۱۱ بازی اول که با دفاع چهار نفره در هر بازی حداقل یک گل را دریافت کردند، روبرتو مانچینی سیستم بازی گالاتاسارای را به ۳-۵-۲ تغییر داد و توانست برای اولین بار در این فصل کلین شیت داشته باشد. گالا در لیگ ترکیه با ۹ امتیاز پایین تر نسبت به فنرباغچه، در مکان دوم قرار دارد.

از آن سو، یوونتوس، در ۷ بازی آخر خود، ۷ پیروزی با ۷ کلین شیت داشته است. برای بازی برابر تماشاگران متعصب استانبولی، بانوی پیر باید روی مسائل روانی‌ خود به خوبی‌ کار کنند. 

ترک تلکام آرنا برای مهمانان خود آنچنان هم میزبان دلنشینی نیست. هواداران در این ورزشگاه یک فاکتور مهم به حساب می‌‌آیند و دفاع مستحکم یووه باید به شدت مراقب این جو باشد. گالا به احتمال زیاد در این بازی به گل می‌‌رسد اما مساله مهم دریافت نکردن گل است.

در یک نگاه:

تاریخ و زمان : چهارشنبه، ۱۰ دسامبر ۲۰۱۳، ۲۳:۳۰

مکان: ترک تلکام آرنا، استانبول، ترکیه

محرومان و مصدومان:

مصدومان گالاتاسارای: حمیت آلتینتوپ

مصدومان یوونتوس: په په، پیرلو

دو تیم محرومی ندارند.

ترکیب و روش احتمالی‌ دو تیم:

 

 

 

 

خوب است بدانید:

۱- در ۷ بازی از ۸ بازی اخیر گالا در چمپیونزلیگ، حداقل ۲.۵ گل در هر بازی به ثمر رسیده است.

۲- در ۴ بازی اخیر یوونتوس هم میانگین بالای ۲.۵ گل زده در هر بازی وجود دارد.

 

منبع : سایت طرفداری

 

مدیر بازدید : 45 سه شنبه 19 آذر 1392 نظرات (0)

بعد  از در گذشت نلسون ماندلا رهبر فقید آفریقای جنوبی در روز پنجشنبه ، دیدیه دروگبا و امائول ابوئه، دو بازیکن ساحل عاجی گالاتاسرای با برتن کردن پیراهن هایی به این رهبر بزرگ ادای احترام کردند و در کمال تعجب مسئولان فدراسیون فوتبال ترکیه پرونده دو بازیکن آفریقایی تیم فوتبال گالاتاسرای را به علت ادای احترام به رهبر فقید مبارزه با نژادپرستی در آفریقای جنوبی به کمیته انضباطی ارجاع کرند.
مسئولان فدراسیون فوتبال ترکیه معتقدند که دلیل این تنبیه زیر پا گذشتن قانون ممنوعیت پوشیدن تی شر ت هایی با شعارهای سیاسی از سوی دروگبا و ابوئه است که البته این امر انتقادات شدیدی را درشبکه های اجتماعی به همراه داشته است.
سوات قلیچˈ وزیر ورزش ترکیه روزدوشنبه ازتنبیه ˈ دیدیه دروگباˈ و ˈ امانوئل ابوئهˈ دو بازیکن ساحل عاجی تیم گالاتاسرای توسط فدراسیون فوتبال این کشور به علت ادای احترام به ˈنلسون ماندلاˈ شدیدا انتقاد کرد.  
سوات قلیچ وزیر ورزش ترکیه ازفدراسیون فوتبال ترکیه خواست در تصمیمات خود علیه این دو بازیکن که در باشگاه گالاتاسرای توپ می زنند، تجدید نظر کند و دراین باره گفته:« از حیث وجهه ترکیه درخارج از کشور وهمچنین حق آزادی بیان این دو فوتبالیست، من این تصمیم را درست نمی دانم.»

دیدیه دروگبا بازیکن ساحل عاجی گالاتاسرای پس از بازی روز جمعه این تیم پیراهن ورزشی خود را درآورد وزیر آن تی شرتی به تن داشت که روی آن نوشته بود: «ممنون مادیبا». مادیبا نام قبیله نلسون ماندلاست.

همچنین امانوئل ابوئه هم تیمی دروگبا نیز زیر پیراهن ورزشی خود تی شرتی به تن کرده بود که روی آن نوشته شده بود: « در آرامش بخواب نلسون ماندلا»

فدراسیون فوتبال ترکیه با دفاع ازتصمیم خود مبنی بر احضار این دو بازیکن اعلام کرد: آنها برای این اقدام خود اجازه نگرفته بودند.

این درحالیست که این اقدام فدراسیون فوتبال ترکیه خشم کاربران شبکه های اجتماعی را برانگیخته و برخی فدراسیون فوتبال ترکیه رابه پیروی از «فاشیسم» متهم کرده اند.

یکی ازاین کاربران نوشت : «درانگلیس قبل ازیک بازی فوتبال به احترام ماندلا یک دقیقه سکوت برگزار می شود اما درترکیه این دو بازیکن به خاطر احترام به ماندلا جریمه می شوند.»
نلسون ماندلاپس از سال ها مبارزه با نژادپرستی در کشور خود و جهان سرانجام پنج شنبه گذشته در سن 95 درگذشت.
رسانه های ترکیه روز دوشنبه خبر دادند که درهمین رابطه فدراسیون فوتبال ترکیه پرونده این دو بازیکن را به علت تخلف ازمنع به نمایش گذاشتن پیام ها و شعارهای سیاسی به کمیته انضباطی ارجاع کرده است.

منبع : سایت گل به زبان فارسی

مدیر بازدید : 53 سه شنبه 19 آذر 1392 نظرات (0)

موسلرا که سابقه بازی در لیگ ایتالیا را نیز دارد گفت:

" بازی بسیار مشکلی است. برای پیروزی و صعود به مرحله بعد آماده هستیم، مصدومیتم برطرف شده است و احساس خوبی دارم. به عنوان یک دروازه بان، دوست دارم تیمم با سه دفاع بازی کند، اما مطمئناً تصمیم اصلی را مانچینی خواهد گرفت. یووه تیم منسجمی است و کار سختی پیش رو داریم. "

یووه ساعت 23:15 دقیقه، فردا در ترکیه میهمان تیم گالاتاسارای خواهد بود.

منبع : سایت طرفداری

مدیر بازدید : 30 سه شنبه 19 آذر 1392 نظرات (0)

کنته که بدون پیرلو باید سیستم بازی خود را انتخاب کند گفت:

" اولین بارمان نیست که در لیگ قهرمانان بازی می‌کنیم، این یک گام دیگر برای توسعه تیم است، مقابل تیمی قدرتمند که از امتیاز خانگی بهره بسیاری می‌برد. ما باید به فکر این باشیم که شیوه بازی خود را به گالاتاسارای تحمیل کنیم، بدون اینکه به این مسئله فکر کنیم که با یک تساوی به مرحله بعد می‌رویم. تنها پیروزی می‌خواهیم، درست مانند همیشه. "

کنته ادامه داد:

" مانچینی سرمربی بسیار بزرگی است و تیم خوبی در اختیار دارد. او اخیراً به این تیم ملحق شده و هنوز به خوبی نتوانسته فلسفه خود را به این تیم تزریق کند. رویکردمان برای این مسابقه تغییری نخواهد کرد و امیدوارم تیمی که شایسته است در نهایت پیروز شود. "

سرمربی یووه ادامه داد:

" ما از دیدار رفت تا کنون پیشرفت زیادی کرده ایم. میدانیم گالا تیم قدرتمندی است و بازیکنانی چون اسنایدر و دروگبا بسیار خطرناک هستند و دفاع ما باید آن‌ها را به خوبی مهار کند. هیچ شکی نیست که آندره آ پیرلو برای یوونتوس بازیکن مهمی است. اخیراً بدون او در دو دیدار مقابل اودینزه و بلونیا پیروز شدیم و نمایش خوبی ارائه کردیم، فردا باید بهتر از این دو دیدار ظاهر شویم."

یووه برای حضور در مرحله بعدی لیگ قهرمانان به یک تساوی و گالا به پیروزی در این مسابقه نیاز خواهند داشت.

منبع : سایت طرفداری

 

 

مدیر بازدید : 41 سه شنبه 19 آذر 1392 نظرات (0)

دو تیم یوونتوس و گالاتاسارای در شهر استانبول ترکیه در دیدار پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان به مصاف هم خواهند رفت و این درحالی است که گالا برای صعود به مرحله بعد  به هر سه امتیاز مسابقه و یووه به تنها یک امتیاز نیاز دارد.

مانچینی در نشست مطبوعاتی گفت:

" هدف اصلی بازی فشرده و گل نخوردن است. یک گل هر زمانی ارزشمند خواهد بود، حتی دقیقه 90. به نتیجه بازی بسیار امیدواریم، روی پیروزی تمرکز کرده ایم و امیدواریم به آن برسیم. هدف اولیه ما نخوردن گل خواهد بود. اگر به حریف اجازه موقعیت سازی ندهیم، فکر کنم پیروز بازی باشیم. "

مانچینی ادامه داد:

" قطعاً هدف اصلی ما صعود به مرحله بعدی است، هیچ نگاهی به کسب رده سوم برای حضور در لیگ اروپا نداریم و تنها به مرحله یک‌هشتم لیگ قهرمانان فکر می‌کنیم.برای یووه بسیار مشکل است که بدون پیرلو بازی کند. پیرلو بازیکنی جادویی است و یووه بدون او قدرت کمتری خواهد داشت، اما آن‌ها بازیکنان خوبی برای جانشینی او دارند."

منبع : سایت طرفداری

مدیر بازدید : 29 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

دیدیه دروگبا و امانوئل ابوئه که در خدمت گالاتاسرای ترکیه هستند،‌ از جمله شخصیت‌های ورزشی بودند که از مرگ نلسون ماندلا، رهبر آفریقای‌جنوبی و چهره اول مبارزه با آپارتاید حمایت کردند.

این دو در جریان بازی جمعه پیراهن‌های زیر پیراهن ورزشی خود به تن کردند که روی آن شعارهای در جهت حمایت از رهبر فوت کرده بود.

براساس گزارش رسانه‌ها اتحادیه فوتبال ترکیه هم اکنون سرگرم بررسی رفتار این دو چهره آفریقایی است. زیرا براساس قوانین ورزشی این کشور، ورزشکاران حق انجام تبلیغاتی سیاسی را ندارند.

منبع : خبرگزاری فارس

مدیر بازدید : 37 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

روبرتو مانچینی، سرمربی تیم گالاتاسارای ترکیه، در آستانه دیدار سه‌شنبه شب با یوونتوس در لیگ قهرمانان، معتقد است بانوی پیر نبود پیرلو را احساس نخواهد کرد.

بیانکونری با یک تساوی می‌تواند از ترک تله‌کام آره‌نا، به مرحله بعدی لیگ قهرمانان صعود کند، مانچینی در این خصوص به توتواسپرت گفت:

" بازی رفت مقابل یووه کمی عجیب و غریب بود، چراکه من دو روز قبل از این بازی به تیم ملحق شده بودم. تیم به اندازه کافی برای صعود به مرحله بعد قدرتمند است. ما باید آرام باشیم و تنها به فوتبال خود فکر کنیم، نه تنش و دغدغه‌های بازی. ما در خانه بازی می‌کنیم و این خود یک مزیت است، اما در فوتبال هر اتفاقی ممکن است بیافتد."

سرمربی ایتالیایی ادامه داد:

" چیزی که نگران کننده است، این است که یووه با یک مساوی هم به مرحله بعد خواهد رفت. احترام خاصی برای یووه قائل هستم، آن‌ها یکی از بهترین تیم‌های اروپا هستند. اما همانطور که بوفون نیز گفت، ما هواداران فوق العاده ای داریم که می‌توانند در این بازی به ما کمک کنند."

مانچینی در خصوص نبود پیرلو در تیم یوونتوس به دلیل مصدومیت نیز گفت:

" پیرلو قطعاً بازیکنی اساسی و مهم است، اما این حقیقتی است که آن‌ها، ویدال، مارکیزیو و پوگبا را در اختیار دارند که بازیکن فرانسوی خط میانی آن‌ها به اندازه پیرلو برایم هولناک است."

بازی دو تیم سه‌شنبه شب 23:15 در ترکیه برگزار خواهد شد.

منبع : سایت طرفداری

 

مدیر بازدید : 32 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

فرناندو یورنته ستاره اسپانیایی یوونتوس معتقد است که تیمش باید بدون هیچ ترسی گام به آخرین بازی اش در مرحله گروهی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا بگذارد.

یووه در شرایطی در ترک تلکام آرنا مقابل گالاتاسرای به میدان می رود که می داند کسب یک تساوی مقابل حریف ترکیه ای برای رسیدنش به دور بعدی این رقابتها کافی خواهد بود و یورنته تردیدی ندارد که تیمش در این بازی خارج از خانه نمایش خوبی را به اجرا خواهد گذاشت.

یورنته در صحبت هایی گفته:« درست است که تا به اینجا شروع ایده آلی در رقابتهای اروپایی نداشته ایم ولی تیم ما قدرتمند است. تیم ما به کورس بازگشته و حالا این فرصت را داریم که برای صعود به دور بعد رقابت کنیم. ما باید همان کاری که همیشه انجام می دهیم را انجام دهیم. به شدت تمرین کنیم و هوشیارانه بازی کنیم. باید تمرکزمان را حفظ کرده و بدانیم که چه کار قرار است انجام دهیم.ما نباید از حریف بترسیم و اگر با 100% توان بازی کنیم، می توانیم به دور بعد صعود کنیم.»

یووه در سری آ شرایط خوبی دارد و روز جمعه با برد0-2 مقابل بولونیا هفتمین بردش در سری آ را رقم زد.

منبع : سایت گل به زبان فارسی

مدیر بازدید : 37 شنبه 16 آذر 1392 نظرات (0)

در چارچوب هفته چهاردهم سوپر لیگ ترکیه دو باشگاه گالاتاسرای و الازیگ اسپور در ورزشگاه  تورک تلکام آرنا ترکیه به مصاف هم رفتند که در پایان گالاتاسرای موفق شد با دو گل سلجوق اینان و بوراک ییلماز حریف خودش را شکست دهد .

از نکات این دیدار می توان به حضور موسلرا در درون دروازه اشاره کرد که در چند بازی گذشته گالاتاسرای به دلیل مصدومیت حضور نداشت و در این دیدار مانچو از موسلرا در درون دروازه گالاتاسرای استفاده کرد.

بازی بعدی گالاتاسرای در لیگ قهرمانان اروپا برابر یوونتوس ایتالیا هست که برای صعود حتما باید یوونتوس را شکست دهد این بازی در ورزشگاه خانگی گالاتاسرای یعنی ورزشگاه تورک تلکام آرنا ترکیه برگزار می شود .

 

مدیر بازدید : 51 جمعه 15 آذر 1392 نظرات (0)

در هفته چهاردهم سوپر لیگ ترکیه دو باشگاه گالاتاسرای و الازیگ اسپور به مصاف هم می روند.

گالاتاسرای با با 23 امتیاز در رتبه چهارم سوپر لیگ ترکیه قرار دارد اما در سوی دیگر الازیگ اسپور با 7 انتیاز تیم هجدهم سوپر لیگ ترکیه هست.

گالاتاسرای در پنج دیدار قبلی خود یک پیروزی و یک تساوی و سه شکست بدست آورده است اما الازیگ اسپور در 5 دیدار قبلی خود 5 شکست بدست آورده است.

در دو دیار قبلی بین گالاتاسرای و الازیگ ترکیه هر دو دیدار را گالاتاسرای پیروز شده است

گالاتاسرای بعد از بازی با الازیگ ترکیه باید دیدار حساسی در چارچوب لیگ قهرمانان اروپا برابر یوونتوس ایتالیا برای صعود به دور بعدی لیگ قهرمانان اروپا برگزار کند که پیروزی برابر الازیگ ترکیه می تواند گالاتاسرای را در شرایط بهتری قرار دهد.

مدیر بازدید : 46 جمعه 15 آذر 1392 نظرات (0)

در هفته 13 سوپر لیگ ترکیه دو تیم کاسیم پاشا و گالاتاسرای به مصاف هم رفتند .

گالاتاسرای می توانست با پیروزی بر حریف خودش اختلافش را به 7 امتیاز کاهش دهد و همچنین با تیم دوم هم امتیاز شود.

اما در پایان بازی نتوانست حریف خودش را شکست دهد و با حریف خودش به نتیجه یک بر یک دست یافت .

تگ گل گالاتاسرای را بوراک ییلماز به ثمر رساند

مدیر بازدید : 70 یکشنبه 10 آذر 1392 نظرات (0)

در چارچوب هفته 13 سوپر لیگ ترکیه دو باشگاه کاسیم پاشا و گالاتاسرای دیار حساسی برگزار می کنند.

کاسیم پاشا که در حال حاظر در رتبه دوم سوپر لیگ ترکیه با 25 امتیاز قرار دارد باید به مصاف گالاتاسرای برود که با 22 امتیاز در رتبه پنجم مسابقات حضور دارد.

با توجه به تساوی فنرباغچه و بشیکتاش در سوپر لیگ ترکیه گالاتاسرای می تواند با شکست دادن کاسیم پاشا فاصله خود را با تیم صدر نشین جدول سوپر لیگ ترکیه که در حال حاضر فنرباغچه هست کمتر کند.

البته شکست دادن کاسیم پاشا راحت نیست چون که تیم کاسیم پاشا در 5 دیدار اخیر خود 4 پیروزی و 1 تساوی کسب کرده است و از 15 امتیاز ممکن 13 امتیاز کسب کرده است.

 

مدیر بازدید : 39 یکشنبه 10 آذر 1392 نظرات (0)

دو تیم رئال مادرید اسپانیا و گالاتاسرای ترکیه در چارچوب هفته پنجم لیگ قهرمانان از گروه B این مسابقات برابر یکدیگر قرار گرفتند که رئال مادرید موفق شد با نتیجه چهار بر یک گالاتاسرای را شکست داد.

در این بازی که دفاع گالاتاسرای عملکرد ضعیفی داشت و به نظر می رسد باید در نقل و انتقالات نیم فصل خط دفاعی خود را تقویت کند که یکی از نقاط ضعف گالاتاسرای است.

در دیگر دیدار این گروه  یوونتوس ایتالیا برابر کپنهاگن دانمارک با نتیجه سه بر یک پیروز شد بنابراین دیدار هفته ششم لیگ قهرمانان اروپا مابین گالاتاسرای و یوونتوس در ورزشگاه خانگی گالاتاسرای تکلیف تیم دوم صعود کننده از گروه B مسابقات لیگ قهرمانان اروپا به مرحله بعد را مشخص می کند.

بازی در ورزشگاه خانگی گالاتاسرای باری هیچ تیمی راحت نیست و به نظر می رسد مانچو امید زیادی به حمایت طرفداران خود بسته است.

گالاتاسرای برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا حتما باید یوونتوس را شکست دهد که البته شکست دادن یوونتوس کار راحتی برای هیچ تیمی نیست.

مدیر بازدید : 39 چهارشنبه 06 آذر 1392 نظرات (1)

دو باشگاه رئال مادرید اسپانیا و گالاتاسرای ترکیه در ساعت 23:15 دقیقه به وقت تهران  در چارچوب لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می روند .

این بازی در چارچوب هفته پنجم گروه B لیگ قهرمانان اروپا برگزار می گردد .

این دیدار در ورزشگاه سانتایگو برنابئو اسپانیا برگزار می شود

بازی رفت دو تیم که در ورزشگه خانگی گالاتاسرای برگزار شد با نتیجه شش بر یک به سود رئال مادرید خاتمه یافت .

رئال مادرید در چهار بازی گذشته خود سه پیروزی و یک تساوی بدست آورده است و در سوی مقابل گالاتاسرای در 4 بازی گذشته خود 1 پیروزی و 1 تساوی و دو شکست داشته است .

مدیر بازدید : 39 چهارشنبه 06 آذر 1392 نظرات (0)

روبرتو مانچینی، سرمربی گالاتاسرای، تایید کرد که برای دیدار امشب مقابل رئال، قصد ندارد دست به ریسک بزند و از وسلی اشنایدر تنها در صورتی استفاده خواهد کرد که این بازیکن به طور کامل آماده باشد.

این ملی پوش هلندی از ناحیه ران دچار یک آسیب دیدگی جزئی شده اما مانچینی نمی خواهد ریسک کند و ترجیح می دهد او را برای دیدار حساس بعدی مقابل یوونتوس، آماده در اختیار داشته باشد.

او به خبرنگاران گفت:" اشنایدر 100 درصد آماده نیست. او در چند روز گذشته با تیم کار کرد و قبل از بازی در مورد او تصمیم می گیرم.  
اما مهم این است که ما در مورد وسلی ریسک نکنیم زیرا او بازیکن خیلی مهمی برای ماست."

گالاتاسرای در حال حاضر با 4 امتیاز، هم امتیاز با کپنهاگن، در رتبه دوم جدول قرار دارد و فقط یک امتیاز با یوونتوس فاصله دارند.
مانچینی انتظار دارد که یوونتوس در دیدار امشب حریف دانمارکی را شکست بدهد و به همین خاطر معتقد است که سرنوشت صعود تیمش به دیدار پایانی گروه بستگی خواهد داشت.

" این یک محاسبه ریاضی است. اگر ما مقابل رئال شکست بخوریم یا یک امتیاز بگیریم، شرایط تغییری نخواهد کرد."

منبع : سایت گل به زبان فارسی

مدیر بازدید : 42 چهارشنبه 06 آذر 1392 نظرات (0)

دیدیه دروگبا ستاره ساحل عاجی باشگاه گالاتاسرای امشب در سن 35 سالگی سومین بازی اش در لیگ قهرمانان اروپا درورزشگاه برنابئو را برگزار خواهد کرد و قطعا بزرگترین خطر تیم ترکیه ای در بازی امشب خواهد بود.

اگر دروگبا در بازی امشب به گل برسد با تعداد 49 گلی که آلفردو دی استفانو در اروپا به ثمر رسانده، برابری خواهد کرد. البته این گلها در تمامی تورنمنت های اروپایی برای این دو بازیکن از راه رسیده. دروگباتابه اینجا 42 گل در لیگ قهرمانان اروپا زده وشش گل هم در لیگ اروپا و با این رکورد دومین بازیکن غیراروپایی است که بیشترین گلها را دراین رقابتها زده. او نام لیونل مسی را بالای خودش می بیند که تا به اینجا 66 گل در تمامی رقابت های اروپایی زده است

دروگبا راه باز کردن دروازه رئال مادرید را بلد است.چرا که در اولین سفرش به برنابئو با پیراهن المپیک مارسی که با باخت2-4 مارسی به پایان رسید، موفق به گلزنی شده بود. او علاوه بررئال مادرید، دروازه چندین تیم اسپانیایی دیگر را نیز باز کرده و تیم های اسپانیایی قربانیان گلهای او بوده ند.

او همراه باشوچنکو، بازیکنانی هستند که درمیان تمام بازیگنان حاضر در لیگ قهرمانان اروپا بیشترین گلها را وارد دروازه تیم های اسپانیایی نموده اندو 12 گل به تیمهای اسپانیایی زده اند

دروگبا تا به اینجا به تیم های مختلف اسپانیایی گل زده:« رئال مادرید، 2 گل- والنسیا،4 گل- بارسلونا 3 گل، اتلتیکو مادرید 2 گل و رئال بتیس یک گل»   

عبور از رکورد دی استفانو وشوچنکو تنها رکوردهای پیش روی این ستاره ساحل عاجی نیست. اگر مانچینی او را درترکیب اصلی تیمش قرار دهد، دروگبا از رکورد 93 حضور سیدو کیتادر رقابتهای اروپایی عبور کرده و دومین بازیکن آفریقایی خواهد شد که بیشترین حضور را در رقابتهای اروپایی داشته است(ساموئل اتوئو با 105 حضور اول است)

دروگبا نقش موثر و پررنگی در صعود تیم ملی ساحل عاج به جام جهانی داشته و او در 17 بازی این فصل گالاتاسرای نیز9 گل به ثمر رسانده

منبع : سایت گل به زبان فارسی

مدیر بازدید : 35 چهارشنبه 06 آذر 1392 نظرات (0)

روبرتو مانچینی سرمربی ایتالیایی باشگاه گالاتاسرای در صحبت هایی اعلام کرده که تیمش ازنبود کریستیانو رونالدو در بازی امشب استقبال خواهد کرد.

دو تیم رئال مادرید و گالاتاسرای امشب در دور پنجم رقابتهای گروهی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو مقابل هم قرار خواهند گرفت و کریس رونالدو که در4بازی پیشین تیمش در اروپا 8 گل به ثمر رسانده به دلیل مصدومیت دراین بازی حضور نخواهد داشت. او در بازی شنبه تیمش مقابل آلمریا که با برد 0-5 رئال مقابل حریف به پایان رسید مصدوم شد.

در این شرایط رئال تنها به کسب یک امتیاز دیگر از دو بازی باقی مانده اش در مرحله گروهی اروپا نیاز دارد تا بتواند صعودش به دور بعد راقطعی کند ولی گالاتاسرای رده دومی تنها یک امتیاز بیشتر از یوونتوس قعرنشین جدول بیشتر کسب کرده و مانچینی از حساسیت شرایط تیمش آگاه است

این سرمربی ایتالیایی به خبرنگاران گفت:« رونالدو قطعا بازیکن مهمی است. غیبت او برتری خوبی برای ماست. البته می دانیم که رئال مادرید بازیکنان کلیدی دیگری هم دارد. ما باید به خودمان نگاه کنیم، بحث این نیست که تیم حریف چه کار می کند. فرصت خوبی برای صعود از مرحله گروهی به دور بعد پیش روی ما قرار گرفته و ما در برنابئو با جو فوق العاده ای روبرو خواهیم شد ولی باید تمرکزمان را حفظ کنیم.»

گالاتاسرای در بازی رفت مقابل رئال که یک بازی خانگی برای این تیم بود با نتیجه 1-6 مغلوب کهکشانی ها شد و همین باخت باعث شد تا فاتح تریم سرمربی وقت گالا از سمت خود برکنار شود.

منبع : سایت گل به زبان فارسی

مدیر بازدید : 37 چهارشنبه 06 آذر 1392 نظرات (0)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

"روبرتو مانچيني" مربي ايتاليايي گالاتاسراي ترکيه براي بازي دادن به وسلي اشنايدر، هافبک هلندي تيمش در ديدار چهارشنبه شب برابر رئال مادريد دچار ترديد است.

به گزارش ايپنا، اشنايدر به تازگي از مصدوميت عضله ران بهبود يافته اما ريسک آن وجود دارد که در صورتي که در بازي با رئال مادريد تيمش را همراهي کند آسيب ديدگي وي تشديد شده و بازي حساس 2 هفته بعد برابر يوونتوس که بازي مرگ و زندگي براي هر 2 تيم به حساب مي آيد را از دست بدهد.

مانچيني در گفتگوي کوتاهي در اين باره اظهار داشت: وسلي به آمادگي کامل نرسيده اما قادر به همراهي در بازي با رئال هست. او يکي از مهمترين بازيکنان تيم است و نبود وسلي به تيم ضربه مي زند. بايد با مشورت با همکارانم تصميم بگيريم که او را به زمين بفرستيم يا نه. نمي خواهم با فشار آوردن به اشنايدر ريسک کنيم.

گالاتاسراي امشب در سانتياگو برنابئو ميزبان رئال مادريد است.

منبع : ورزش 3

مدیر بازدید : 48 چهارشنبه 06 آذر 1392 نظرات (0)

دو باشگاه کشور ترکیه یعنی گالاتاسرای و سیواس اسپور به مصاف هم رفتند .

این بازی در در چارچوب سوپر لیگ ترکیه برگزار شد با نتیجه دو بر یک به سود گالاتاسرای به پایان رسید .

گل های گالاتاسرای را در این دیدار بوراک ییلماز و سلجوق اینان (پنالتی) به ثمر رساندند.

در این بازی که 4 بازیکن اخراج شدن که سه بازیکن از تیم سیواس اسپور بودند و یک بازیکن از گالاتاسرای که تنها بازیکن اخراج شده گالاتاسرای دنی نوکئو بود .

مدیر بازدید : 39 شنبه 02 آذر 1392 نظرات (0)

طبق اعلام اتحادیه فوتبال اروپا هواداران این تیم‌ها در دیدارهای باشگاهی قاره‌ باعث جنجال و حاشیه شدند.

برهمین اساس سنگین‌ترین جریمه‌‌ها شامل آپوئل قبرس و گالاتاسرای ترکیه شد که هر یک 100 هزار یورو جریمه شدند.

همچنین تیم ناپولی 55 هزار یورو جریمه شد.

یوفا همچنین تیم المپیک مارسی فرانسه را به مبلغ 58 هزار یورو جریمه کرد.

در این حال آژاکس آمستردام هلند نیز به خاطر جنجال‌آفرینی هوادارانش در جدال با سلتیک اسکاتلند 20 هزار یورو جریمه شد.

منبع : خبرگزاری فارس

مدیر بازدید : 114 شنبه 02 آذر 1392 نظرات (0)

در هفته 12 سوپر لیگ ترکیه دو باشگاه گالاتاسرای و سیواس اسپور ترکیه به مصاف یکدیگر می روند .

گالاتاسرای که دو بازی هست خوب نتیجه نمی گیرد که می شود گفت این نتایج از بازی برگشت با کپنهاگن دانمارک در دانمارک در چارچوب مسابقات لیگ قهرمانان اروپا آغاز شد و برابر حریف خود با نتیجه یک بر صفر مغلوب شد.

بعد از آن در بازی دربی استانبول برابر حریف خود یعنی فنرباغچه با نتیجه دو بر صفر شکست خورد که این نتیجه باعث شد با تیم صدر جدول یعنی فنرباغچه  9 امتیاز فاصله داشته باشد

که البته تا پایان فصل هنوز زمان زیادی و بازی های زیادی مانده است و امکان جبران فاصله 9 امتیازی با صدر جدول توسط گالاتاسرای امکان پذیر است.

در این هفته گالاتاسرای میزبان سیواس اسپور هست تیمی که با سرمربی گری روبرتو کارلوس در رتبه سوم قرار دارد .

که این بازی در ورزشگاه خانگی گالاتاسرای برگزار می شود.

 

 

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 81
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 39
  • بازدید سال : 901
  • بازدید کلی : 12,775