loading...
باشگاه گالاتاسرای ترکیه
مدیر بازدید : 37 پنجشنبه 21 آذر 1392 نظرات (0)

 

همه خود را برای یک بازی مهم و بزرگ در لیگ قهرمانان آماده کردند. بازی که از هر نظری برای هواداران بسیار مهم تلقی می‌شد. یوونتوس امیدوار بود که با همان رویکردی که فصل قبل در آخرین دیدار مرحله گروهی خود مقابل شاختار دونتسک، دقیقاً دوازده ماه پیش داشت در مقابل گالاتاسارای نیز  حاضر شود. علاوه بر این یووه یک خاطره مشابه هم 13 سال قبل، در پروجیا تجربه کرده بود، جایی که سرنوشت سری‌آ فصل 1999-2000 در آن بازی مشخص شد.

همه چیز برای این بازی پرهرج و مرج و پرهیجان آماده شد، یوونتوس مقابل گالاتاسارای، تفکراتی ایتالیایی با سیستمی مشابه. تورک تله‌کام آرنـا ابتدا شاهد بارش برف بود، اما تصور نمی‌شد این برف منجر به اتفاقاتی عجیب و غریب در تاریخ لیگ قهرمانان شود. بارش برف ادامه پیدا کرد و لحظه به لحظه شدید تر شد. بالاخره بعد از نیم ساعت از پشت سرگذاشتن مسابقه داور دستور داد بازیکنان دو تیم زمین مسابقه را تا مهیا شدن شرایط ترک کنند. یووه در این 30 دقیقه به خوبی توانست جلوی حملات گالاتاسارای را که برای کسب حداکثر امتیاز تلاش می‌کرد ایستادگی کند، آن‌هم در این شرایط جوی نامساعد و مقابل هواداران معروف تیم ترکی. شاید تیر خلاص را یورنته می‌توانست در همان 30 دقیقه بازی دیشب با موقعیتی که میلی‌متری از کنار تیر عمودی به بیرون زد به پیکره گالاتاسارای بزند. اما قرار بود همه چیز برای یووه دراماتیک باشد.

یوفا قصد داشت بازی را همان دیشب برگزار کند، اما شرایط جوی این اجازه را نداد و نمایندگان دو باشگاه تصمیم گرفتند بازی را به زمان دیگری موکول کنند. اما یوفا تصمیمی عجیب گرفت و آن هم برگزار کردن بازی در بعدازظهر چهارشنبه بود. اتفاقی که تیم ترکیه ای هرکاری کرد که از آن جلو گیری کند، اما نتوانست. اما خود این مسئله که چطور اجازه داده شد بازی از همان دقیقه دوباره شروع شود اتفاقی است که یوفا تنها جواب آن را می‌تواند بدهد.

کنته در نشست مطبوعاتی بعد از بازی امروز گفت: خیلی تلاش کردیم که بازی امروز تکرار نشود، اما کسی گوش نکرد، مانچینی هم به مسئولین یوفا گفت، این شرایط برای بازیکنان خطرناک است. اما کسی توجه نکرد.

بهتر این بود که بازی از ابتدا تکرار می‌شد، فوتبال از نظر رواشناسی به گونه ایست که بازیکن برای رسیدن به تمرکز و ذهنیت درست بازی حداقل نیاز به یک ساعت زمان دارند. اما آنچه که ما دیدیم این بود که دو تیم 15 دقیقه بازی کردند و به رختکن رفتند. 

به هر حال در نیمه دوم مسابقه هیچ یک از دو تیم برتری خاصی نسبت به یکدیگر نداشتند، نه یووه می‌توانست فوتبال خوبی ارائه دهد و نه گالاتاسارای، تنها برتری تیم ترکیه ای هوادارانشان بودند. در این نیمه مهار فوق العاده بوفون در این شرایط جوی اطمینان خاطری برای هواداران یووه بابت صعود بود، بوفونی که در پایان بهترین بازیکن یوونتوس در زمین مسابقه بود. اما وسلی اسنایدر بالاخره روی حرکت دروگبا کار یوونتوس را یکسره کرد و در یک آن همه چیز عوض شد. گالاتاسارای با هفت امتیازی راهی دور یک‌هشتم شد و یووه با شش امتیاز راهی لیگ اروپا شد.

اتفاقی که موفقیت بزرگی برای تیم ترکیه ای بود، آن‌ها از گروهی صعود کردند که رئال مادرید و یوونتوس را از همان ابتدا دو تیم صعود کننده این گروه می‌دانستند. آن ها در شرایطی صعود کردند که پس از باخت 6-1 به رئال مادرید آن‌ها مربی خود را عوض کرده و توانستند دوباره بر شرایط لیگ قهرمانان مستولی پیدا کنند.

همانطور که کنته گفت، مقصر حذفشان تنها زمین مسابقه و شرایط عجیب این بازی نبوده بلکه، آن‌ها نباید کار را به اینجا می‌کشاندند. یووه اکنون تنها باید به خاطر دادن امتیاز به گالاتاسارای در تورین در حالی که 20 موقعیت گل مقابل حریف به وجود آورد و تساوی مقابل کپنهاگن در دانمارک در حالی که 25 موقعیت مسلم گلزنی را از دست داد سرزنش شود. 

به هر حال سال 2014 برای بانوی پیر در لیگ اروپا و مرحله یک شانزدهم نهایی آغاز خواهد شد. فینال این فصل مسابقات در استادیوم یوونتوس برگزار می‌شود و قطعاً می‌تواند یک هدف برای این تیم باشد. اما کنته در نشست مطبوعاتی به خبرنگاری که در این خصوص پرسید گفت: تو خیلی خوش بین هستی. 

شرایط برای یوونتوس مهم نیست، حذف از لیگ قهرمانان برای تیمی که همه از ابتدا آن‌را جزو 5 مدعی تصاحب این جام از ابتدا می‌دانستند شرم آور است و آن‌ها باید با این ستاره‌ها به لیگ اروپا(خواهر خوانده)ضعیف لیگ قهرمانان پای بگذارند. آن‌هم با از دست دادن حق مالکیت تلویزیونی و کلی سود هنگفت که برای لیگ قهرمانان اروپا برنامه ریزی شده بود.

منبع : سایت طرفداری

مدیر بازدید : 34 پنجشنبه 21 آذر 1392 نظرات (0)

 

دست به کمر زده ایستاده ام به تماشا. مادر متعجب که چطور زیر کولاک برف و سرما با یک لا پیراهن بازی می کنند و جواب که همیشه ی این سال ها توی جیبم بوده؛ معجزه آدرنالین. برای من، از آن دسته آدم هایی که هرگز پای عشق و عاشقی شانس نیاورده اند، همین دوباره دیدن قهرمان های تابستان هشتاد و نه هم خودش خیلی است. روزها و شب های بسیاریست که حسرت دوباره دیدن خیلی ها روی دلم مانده، خدا این جعبه جادویی را از ما نگیرد، لااقل قدری سبک ترم می کند. بگذریم...

محو تماشای صفحه تلویزیون بودم، حسی می گفت من این پسرک شماره ده را می شناسم. هیچ چیز مغشوش و مشوش نشده، انگار همین دیروز بود. سرش را بالا می گیرد، رویش را می چرخاند و درست وسط قاب دوربین جا می شود، معلوم است که او را می شناسم. برق چشمهایش را خوب یادم هست. یاد شب هایی می افتم که بودنش قلبم را گرم نگه می داشت. ته دلم می لرزد. عموما این طور است که آدمها از عشق های قدیمی شان واهمه دارند، هجوم خاطره ها مضطربشان می کند و گاهی ساده و گاهی سخت، بالاخره یک روز تصمیم می گیرند یادشان برود. فراموش می کنند تا دردها بیچاره ترشان نکند، اما من...

هیچ وقت نخواستم فراموش کنم، نه او، نه هیچ کدام دیگرشان را. وقتی پدر معنوی سه گانه 2010 را دیدم که در پیراهن نامانوس ترک ها، فرسنگ ها دورتر از مه آتسا، دوباره گل زده، دوباره فریاد می کشد و دوباره پیروز می شود، دوباره زنده شدم. وقتی شماره ده ما، که حالا شماره ده آن ها بود، در کم تر از یک لحظه، دشمن همیشگی را با آن همه رویا و آرزو یک جا زیر گل و لای به جا مانده از برف استانبول دفن کرد، حس کردم اتفاق عجیبی در وجودم افتاده. شبیه تصویرسازی های سینمایی از ذهن آدم ها. خط به خط، لحظه به لحظه، پیکسل به پیکسل به عقب برگشتم. به گذشته. یادش بخیر مونولوگ همفری بوگارت خطاب به انگرید بریگمن را. همان چند خط که ته عاشقانه بی رحم کازابلانکا رستگاریِ عشق را یک بار برای همیشه برایمان معنا کرد؛ ایلسا و ریک همیشه پاریس را داشتند، ما هم همیشه مادرید را داریم. هیچ چیز تمام نمی شود. چهار سال قبل، یک شب من و بسیاری شبیه به من خوشبخت ترین آدم روی زمین بودیم، بعد از آن دریبل های جاودیی میلیتو روبه روی دروازه بایرن. هرچه قدر می خواهد بگذرد، هرچه قدر روزها مثل برق و باد بیایند و بروند، لااقل تا روزی که هستیم، اینتر جادویی مورینیو هم یک جایی گوشه قلب هایمان هست. خواستم خودم تمامش کنم، خواستم از راز ماندگاری بنویسم و... اما همیشه هستند کسانی که حرف های خودمان را بهتر از خودمان می زنند؛ یک بار یک نفر چند خطی مثل همین نوشت و آخرش بهترین آدرس را داد: اوریجینالیتی و واقعا هم اوریجینالیتی...

 

منبع : سایت طرفداری

مدیر بازدید : 43 پنجشنبه 21 آذر 1392 نظرات (0)

 

بعد از بررسی زمین چمن تورک تله کوم آرنا توسط گروه داوری و نمایندگان یوفا و برگزاری جلسه بین آنها و مسئولان دو تیم تصمیم بر این شد که ادامه بازی در ساعت 16:30 انجام شود.

 

مانچینی مثل بازی دیشب از سیستم 3-5-2 استفاده کرده است تا به کمک حمایت تماشاگران پرشور گالا به 3 امتیاز بازی برسد. البته آنها با خیالی راحت تر بازی می کنند چون با توجه به باخت دیشب کپنهاگ در برابر رئال، گالاتاسارای حتی اگر فرصت صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا را از دست بدهد راهی لیگ اروپا می شود. یوونتوس هم یکی از مهم ترین ستاره هایش، پیرلو را در ترکیب ندارد، باید استانبول را با امتیاز ترک کند. مارکیزیو به جای پیرلو در کنار پوگبا و ویدال بازی می کند.

یوونتوس بازی را بهتر آغاز کرد و بر خط دفاعی میزبان فشار آورد. آنها سعی دارند توپ را به یورنته برسانند و این مهاجم اسپانیایی هم منتظرفرصت است تا توز را راهی دروازه موسلرا کند. تنها نقشه گالا درنیمه اول هم امید بستن به حرکات پا به توپ اسنایدر یا ارسال توپ های بلند برای بوراک و دروگباست. ابوئه هم در صحنه درگیری با توز ثابت کرد همچنان در گول زدن داور تخصص دارد! نیمه اول موقعیت خطرناک چندانی روی دروازه ها ایجاد نشد.

 

در نیمه دوم پوگبا باز هم یکی از شوت های معروفش را به سمت دروازه گالا شلیک کرد اما موسلرا با جایگیری خوب به راحتی توپ را مهار کرد. چند دقیقه بعد ضربه آزاد دروگبا با خطای هند عمدی توز همراه شد تا این مهاجم آرژانتینی با کارت زرد داور جریمه شود. در اواسط نیمه دوم گالاتاسارای فشار را بر دروازه بوفون افزایش داد و در چند نوبت روی دروازه ایتالیایی ها خطرساز شدند. البته بوفون و خط دفاعی یووه در این صحنه ها مطمئن عمل کردند. در نیمه دوم توپ زیاد به یورنته نمی رسد. شوت مارکیزیو در دقیقه 77 از بیرون محوطه جریمه هم با واکنش خوب موسلرا مواجه شد. چند دقیقه بعد اوموت بولوت جای ابوئه وارد زمین شد تا آخرین تیر ترکش مانچینی هم شلیک شود.

 

در دقیقه 84 انتظار ترک ها به سر رسید: اسنایدر در باکس پنالتی یووه صاحب توپ شد و با ضربه ای زمینی توپ را دور از دستان بوفون به تور رساند. دروگبا در این گل هم تاثیر مثبتی داشت تا گالا به یک قدمی صعود برسد. مارکیزیو زمین را ترک کرد تا کوالیارلا برای مساوی کردن بازی به میدان بیاید. یوونتوسی ها هم که خود را در مرحله حذفی می دیدند با عجله سعی کردند روی دروازه موسلرا خطر ایجاد کنند اما گالا با چنگ و دندان از دروازه خود حفاظت می کند. بازی کمی به خشونت کشیده شده و ترک ها سعی دارند با تاخیردر روند بازی این 3امتیاز ارزشمند را حفظ کنند. بولوت در همین اثنا کارت زرد می گیرد. ضربه آزاد توز هم پشت دیوار دفاعی گالا ماند تا آخرین فرصت ها از دست برود.

 

جووینکو جای بونوچی وارد زمین می شود. کونته نمی خواهد به این زودی با لیگ قهرمانان وداع کند و به همین خاطر با 4 مهاجم حمله می کند. گالا هم در یک ضدحمله صاحب فرصت گلزنی شد و دروگبا دفاع یووه را دور زد اما بوراک قدر پاس زیبای او را ندانست. موسلرا کارت زرد می گیرد و جیحون جای اسنایدر به زمین می آید. تمام تماشاگران ایستاده دقایق آخر بازی را تعقیب می کنند. دروگبا هم توپ را در کناره های زمین حفظ می کند تا سوت داور به صدا در بیاید و شگفتی ثبت شود: گالا صعود کرد؛ یووه حذف شد!

 

ترکیب دو تیم:

گالاتاسارای: موسلرا – چژو – گوکهان زان – سمیح کایا – ریرا - سلچوک اینان – ملو – ابوئه – دروگبا – اسنایدر – بوراک ییلماز

یوونتوس: بوفون – بونوچی – کیه لینی – بارزاگلی – پوگبا – آساموآ – لیختشتاینر – ویدال – مارکیزیو – یورنته – توز

 

منبع : سایت طرفداری

مدیر بازدید : 38 سه شنبه 19 آذر 1392 نظرات (0)

 

پس از ۱۱ بازی اول که با دفاع چهار نفره در هر بازی حداقل یک گل را دریافت کردند، روبرتو مانچینی سیستم بازی گالاتاسارای را به ۳-۵-۲ تغییر داد و توانست برای اولین بار در این فصل کلین شیت داشته باشد. گالا در لیگ ترکیه با ۹ امتیاز پایین تر نسبت به فنرباغچه، در مکان دوم قرار دارد.

از آن سو، یوونتوس، در ۷ بازی آخر خود، ۷ پیروزی با ۷ کلین شیت داشته است. برای بازی برابر تماشاگران متعصب استانبولی، بانوی پیر باید روی مسائل روانی‌ خود به خوبی‌ کار کنند. 

ترک تلکام آرنا برای مهمانان خود آنچنان هم میزبان دلنشینی نیست. هواداران در این ورزشگاه یک فاکتور مهم به حساب می‌‌آیند و دفاع مستحکم یووه باید به شدت مراقب این جو باشد. گالا به احتمال زیاد در این بازی به گل می‌‌رسد اما مساله مهم دریافت نکردن گل است.

در یک نگاه:

تاریخ و زمان : چهارشنبه، ۱۰ دسامبر ۲۰۱۳، ۲۳:۳۰

مکان: ترک تلکام آرنا، استانبول، ترکیه

محرومان و مصدومان:

مصدومان گالاتاسارای: حمیت آلتینتوپ

مصدومان یوونتوس: په په، پیرلو

دو تیم محرومی ندارند.

ترکیب و روش احتمالی‌ دو تیم:

 

 

 

 

خوب است بدانید:

۱- در ۷ بازی از ۸ بازی اخیر گالا در چمپیونزلیگ، حداقل ۲.۵ گل در هر بازی به ثمر رسیده است.

۲- در ۴ بازی اخیر یوونتوس هم میانگین بالای ۲.۵ گل زده در هر بازی وجود دارد.

 

منبع : سایت طرفداری

 

مدیر بازدید : 45 سه شنبه 19 آذر 1392 نظرات (0)

بعد  از در گذشت نلسون ماندلا رهبر فقید آفریقای جنوبی در روز پنجشنبه ، دیدیه دروگبا و امائول ابوئه، دو بازیکن ساحل عاجی گالاتاسرای با برتن کردن پیراهن هایی به این رهبر بزرگ ادای احترام کردند و در کمال تعجب مسئولان فدراسیون فوتبال ترکیه پرونده دو بازیکن آفریقایی تیم فوتبال گالاتاسرای را به علت ادای احترام به رهبر فقید مبارزه با نژادپرستی در آفریقای جنوبی به کمیته انضباطی ارجاع کرند.
مسئولان فدراسیون فوتبال ترکیه معتقدند که دلیل این تنبیه زیر پا گذشتن قانون ممنوعیت پوشیدن تی شر ت هایی با شعارهای سیاسی از سوی دروگبا و ابوئه است که البته این امر انتقادات شدیدی را درشبکه های اجتماعی به همراه داشته است.
سوات قلیچˈ وزیر ورزش ترکیه روزدوشنبه ازتنبیه ˈ دیدیه دروگباˈ و ˈ امانوئل ابوئهˈ دو بازیکن ساحل عاجی تیم گالاتاسرای توسط فدراسیون فوتبال این کشور به علت ادای احترام به ˈنلسون ماندلاˈ شدیدا انتقاد کرد.  
سوات قلیچ وزیر ورزش ترکیه ازفدراسیون فوتبال ترکیه خواست در تصمیمات خود علیه این دو بازیکن که در باشگاه گالاتاسرای توپ می زنند، تجدید نظر کند و دراین باره گفته:« از حیث وجهه ترکیه درخارج از کشور وهمچنین حق آزادی بیان این دو فوتبالیست، من این تصمیم را درست نمی دانم.»

دیدیه دروگبا بازیکن ساحل عاجی گالاتاسرای پس از بازی روز جمعه این تیم پیراهن ورزشی خود را درآورد وزیر آن تی شرتی به تن داشت که روی آن نوشته بود: «ممنون مادیبا». مادیبا نام قبیله نلسون ماندلاست.

همچنین امانوئل ابوئه هم تیمی دروگبا نیز زیر پیراهن ورزشی خود تی شرتی به تن کرده بود که روی آن نوشته شده بود: « در آرامش بخواب نلسون ماندلا»

فدراسیون فوتبال ترکیه با دفاع ازتصمیم خود مبنی بر احضار این دو بازیکن اعلام کرد: آنها برای این اقدام خود اجازه نگرفته بودند.

این درحالیست که این اقدام فدراسیون فوتبال ترکیه خشم کاربران شبکه های اجتماعی را برانگیخته و برخی فدراسیون فوتبال ترکیه رابه پیروی از «فاشیسم» متهم کرده اند.

یکی ازاین کاربران نوشت : «درانگلیس قبل ازیک بازی فوتبال به احترام ماندلا یک دقیقه سکوت برگزار می شود اما درترکیه این دو بازیکن به خاطر احترام به ماندلا جریمه می شوند.»
نلسون ماندلاپس از سال ها مبارزه با نژادپرستی در کشور خود و جهان سرانجام پنج شنبه گذشته در سن 95 درگذشت.
رسانه های ترکیه روز دوشنبه خبر دادند که درهمین رابطه فدراسیون فوتبال ترکیه پرونده این دو بازیکن را به علت تخلف ازمنع به نمایش گذاشتن پیام ها و شعارهای سیاسی به کمیته انضباطی ارجاع کرده است.

منبع : سایت گل به زبان فارسی

مدیر بازدید : 53 سه شنبه 19 آذر 1392 نظرات (0)

موسلرا که سابقه بازی در لیگ ایتالیا را نیز دارد گفت:

" بازی بسیار مشکلی است. برای پیروزی و صعود به مرحله بعد آماده هستیم، مصدومیتم برطرف شده است و احساس خوبی دارم. به عنوان یک دروازه بان، دوست دارم تیمم با سه دفاع بازی کند، اما مطمئناً تصمیم اصلی را مانچینی خواهد گرفت. یووه تیم منسجمی است و کار سختی پیش رو داریم. "

یووه ساعت 23:15 دقیقه، فردا در ترکیه میهمان تیم گالاتاسارای خواهد بود.

منبع : سایت طرفداری

مدیر بازدید : 30 سه شنبه 19 آذر 1392 نظرات (0)

کنته که بدون پیرلو باید سیستم بازی خود را انتخاب کند گفت:

" اولین بارمان نیست که در لیگ قهرمانان بازی می‌کنیم، این یک گام دیگر برای توسعه تیم است، مقابل تیمی قدرتمند که از امتیاز خانگی بهره بسیاری می‌برد. ما باید به فکر این باشیم که شیوه بازی خود را به گالاتاسارای تحمیل کنیم، بدون اینکه به این مسئله فکر کنیم که با یک تساوی به مرحله بعد می‌رویم. تنها پیروزی می‌خواهیم، درست مانند همیشه. "

کنته ادامه داد:

" مانچینی سرمربی بسیار بزرگی است و تیم خوبی در اختیار دارد. او اخیراً به این تیم ملحق شده و هنوز به خوبی نتوانسته فلسفه خود را به این تیم تزریق کند. رویکردمان برای این مسابقه تغییری نخواهد کرد و امیدوارم تیمی که شایسته است در نهایت پیروز شود. "

سرمربی یووه ادامه داد:

" ما از دیدار رفت تا کنون پیشرفت زیادی کرده ایم. میدانیم گالا تیم قدرتمندی است و بازیکنانی چون اسنایدر و دروگبا بسیار خطرناک هستند و دفاع ما باید آن‌ها را به خوبی مهار کند. هیچ شکی نیست که آندره آ پیرلو برای یوونتوس بازیکن مهمی است. اخیراً بدون او در دو دیدار مقابل اودینزه و بلونیا پیروز شدیم و نمایش خوبی ارائه کردیم، فردا باید بهتر از این دو دیدار ظاهر شویم."

یووه برای حضور در مرحله بعدی لیگ قهرمانان به یک تساوی و گالا به پیروزی در این مسابقه نیاز خواهند داشت.

منبع : سایت طرفداری

 

 

مدیر بازدید : 41 سه شنبه 19 آذر 1392 نظرات (0)

دو تیم یوونتوس و گالاتاسارای در شهر استانبول ترکیه در دیدار پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان به مصاف هم خواهند رفت و این درحالی است که گالا برای صعود به مرحله بعد  به هر سه امتیاز مسابقه و یووه به تنها یک امتیاز نیاز دارد.

مانچینی در نشست مطبوعاتی گفت:

" هدف اصلی بازی فشرده و گل نخوردن است. یک گل هر زمانی ارزشمند خواهد بود، حتی دقیقه 90. به نتیجه بازی بسیار امیدواریم، روی پیروزی تمرکز کرده ایم و امیدواریم به آن برسیم. هدف اولیه ما نخوردن گل خواهد بود. اگر به حریف اجازه موقعیت سازی ندهیم، فکر کنم پیروز بازی باشیم. "

مانچینی ادامه داد:

" قطعاً هدف اصلی ما صعود به مرحله بعدی است، هیچ نگاهی به کسب رده سوم برای حضور در لیگ اروپا نداریم و تنها به مرحله یک‌هشتم لیگ قهرمانان فکر می‌کنیم.برای یووه بسیار مشکل است که بدون پیرلو بازی کند. پیرلو بازیکنی جادویی است و یووه بدون او قدرت کمتری خواهد داشت، اما آن‌ها بازیکنان خوبی برای جانشینی او دارند."

منبع : سایت طرفداری

مدیر بازدید : 29 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

دیدیه دروگبا و امانوئل ابوئه که در خدمت گالاتاسرای ترکیه هستند،‌ از جمله شخصیت‌های ورزشی بودند که از مرگ نلسون ماندلا، رهبر آفریقای‌جنوبی و چهره اول مبارزه با آپارتاید حمایت کردند.

این دو در جریان بازی جمعه پیراهن‌های زیر پیراهن ورزشی خود به تن کردند که روی آن شعارهای در جهت حمایت از رهبر فوت کرده بود.

براساس گزارش رسانه‌ها اتحادیه فوتبال ترکیه هم اکنون سرگرم بررسی رفتار این دو چهره آفریقایی است. زیرا براساس قوانین ورزشی این کشور، ورزشکاران حق انجام تبلیغاتی سیاسی را ندارند.

منبع : خبرگزاری فارس

مدیر بازدید : 37 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

روبرتو مانچینی، سرمربی تیم گالاتاسارای ترکیه، در آستانه دیدار سه‌شنبه شب با یوونتوس در لیگ قهرمانان، معتقد است بانوی پیر نبود پیرلو را احساس نخواهد کرد.

بیانکونری با یک تساوی می‌تواند از ترک تله‌کام آره‌نا، به مرحله بعدی لیگ قهرمانان صعود کند، مانچینی در این خصوص به توتواسپرت گفت:

" بازی رفت مقابل یووه کمی عجیب و غریب بود، چراکه من دو روز قبل از این بازی به تیم ملحق شده بودم. تیم به اندازه کافی برای صعود به مرحله بعد قدرتمند است. ما باید آرام باشیم و تنها به فوتبال خود فکر کنیم، نه تنش و دغدغه‌های بازی. ما در خانه بازی می‌کنیم و این خود یک مزیت است، اما در فوتبال هر اتفاقی ممکن است بیافتد."

سرمربی ایتالیایی ادامه داد:

" چیزی که نگران کننده است، این است که یووه با یک مساوی هم به مرحله بعد خواهد رفت. احترام خاصی برای یووه قائل هستم، آن‌ها یکی از بهترین تیم‌های اروپا هستند. اما همانطور که بوفون نیز گفت، ما هواداران فوق العاده ای داریم که می‌توانند در این بازی به ما کمک کنند."

مانچینی در خصوص نبود پیرلو در تیم یوونتوس به دلیل مصدومیت نیز گفت:

" پیرلو قطعاً بازیکنی اساسی و مهم است، اما این حقیقتی است که آن‌ها، ویدال، مارکیزیو و پوگبا را در اختیار دارند که بازیکن فرانسوی خط میانی آن‌ها به اندازه پیرلو برایم هولناک است."

بازی دو تیم سه‌شنبه شب 23:15 در ترکیه برگزار خواهد شد.

منبع : سایت طرفداری

 

تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 81
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 26
  • بازدید ماه : 45
  • بازدید سال : 907
  • بازدید کلی : 12,781