loading...
باشگاه گالاتاسرای ترکیه
مدیر بازدید : 32 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

فرناندو یورنته ستاره اسپانیایی یوونتوس معتقد است که تیمش باید بدون هیچ ترسی گام به آخرین بازی اش در مرحله گروهی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا بگذارد.

یووه در شرایطی در ترک تلکام آرنا مقابل گالاتاسرای به میدان می رود که می داند کسب یک تساوی مقابل حریف ترکیه ای برای رسیدنش به دور بعدی این رقابتها کافی خواهد بود و یورنته تردیدی ندارد که تیمش در این بازی خارج از خانه نمایش خوبی را به اجرا خواهد گذاشت.

یورنته در صحبت هایی گفته:« درست است که تا به اینجا شروع ایده آلی در رقابتهای اروپایی نداشته ایم ولی تیم ما قدرتمند است. تیم ما به کورس بازگشته و حالا این فرصت را داریم که برای صعود به دور بعد رقابت کنیم. ما باید همان کاری که همیشه انجام می دهیم را انجام دهیم. به شدت تمرین کنیم و هوشیارانه بازی کنیم. باید تمرکزمان را حفظ کرده و بدانیم که چه کار قرار است انجام دهیم.ما نباید از حریف بترسیم و اگر با 100% توان بازی کنیم، می توانیم به دور بعد صعود کنیم.»

یووه در سری آ شرایط خوبی دارد و روز جمعه با برد0-2 مقابل بولونیا هفتمین بردش در سری آ را رقم زد.

منبع : سایت گل به زبان فارسی

مدیر بازدید : 37 شنبه 16 آذر 1392 نظرات (0)

در چارچوب هفته چهاردهم سوپر لیگ ترکیه دو باشگاه گالاتاسرای و الازیگ اسپور در ورزشگاه  تورک تلکام آرنا ترکیه به مصاف هم رفتند که در پایان گالاتاسرای موفق شد با دو گل سلجوق اینان و بوراک ییلماز حریف خودش را شکست دهد .

از نکات این دیدار می توان به حضور موسلرا در درون دروازه اشاره کرد که در چند بازی گذشته گالاتاسرای به دلیل مصدومیت حضور نداشت و در این دیدار مانچو از موسلرا در درون دروازه گالاتاسرای استفاده کرد.

بازی بعدی گالاتاسرای در لیگ قهرمانان اروپا برابر یوونتوس ایتالیا هست که برای صعود حتما باید یوونتوس را شکست دهد این بازی در ورزشگاه خانگی گالاتاسرای یعنی ورزشگاه تورک تلکام آرنا ترکیه برگزار می شود .

 

مدیر بازدید : 51 جمعه 15 آذر 1392 نظرات (0)

در هفته چهاردهم سوپر لیگ ترکیه دو باشگاه گالاتاسرای و الازیگ اسپور به مصاف هم می روند.

گالاتاسرای با با 23 امتیاز در رتبه چهارم سوپر لیگ ترکیه قرار دارد اما در سوی دیگر الازیگ اسپور با 7 انتیاز تیم هجدهم سوپر لیگ ترکیه هست.

گالاتاسرای در پنج دیدار قبلی خود یک پیروزی و یک تساوی و سه شکست بدست آورده است اما الازیگ اسپور در 5 دیدار قبلی خود 5 شکست بدست آورده است.

در دو دیار قبلی بین گالاتاسرای و الازیگ ترکیه هر دو دیدار را گالاتاسرای پیروز شده است

گالاتاسرای بعد از بازی با الازیگ ترکیه باید دیدار حساسی در چارچوب لیگ قهرمانان اروپا برابر یوونتوس ایتالیا برای صعود به دور بعدی لیگ قهرمانان اروپا برگزار کند که پیروزی برابر الازیگ ترکیه می تواند گالاتاسرای را در شرایط بهتری قرار دهد.

مدیر بازدید : 46 جمعه 15 آذر 1392 نظرات (0)

در هفته 13 سوپر لیگ ترکیه دو تیم کاسیم پاشا و گالاتاسرای به مصاف هم رفتند .

گالاتاسرای می توانست با پیروزی بر حریف خودش اختلافش را به 7 امتیاز کاهش دهد و همچنین با تیم دوم هم امتیاز شود.

اما در پایان بازی نتوانست حریف خودش را شکست دهد و با حریف خودش به نتیجه یک بر یک دست یافت .

تگ گل گالاتاسرای را بوراک ییلماز به ثمر رساند

مدیر بازدید : 70 یکشنبه 10 آذر 1392 نظرات (0)

در چارچوب هفته 13 سوپر لیگ ترکیه دو باشگاه کاسیم پاشا و گالاتاسرای دیار حساسی برگزار می کنند.

کاسیم پاشا که در حال حاظر در رتبه دوم سوپر لیگ ترکیه با 25 امتیاز قرار دارد باید به مصاف گالاتاسرای برود که با 22 امتیاز در رتبه پنجم مسابقات حضور دارد.

با توجه به تساوی فنرباغچه و بشیکتاش در سوپر لیگ ترکیه گالاتاسرای می تواند با شکست دادن کاسیم پاشا فاصله خود را با تیم صدر نشین جدول سوپر لیگ ترکیه که در حال حاضر فنرباغچه هست کمتر کند.

البته شکست دادن کاسیم پاشا راحت نیست چون که تیم کاسیم پاشا در 5 دیدار اخیر خود 4 پیروزی و 1 تساوی کسب کرده است و از 15 امتیاز ممکن 13 امتیاز کسب کرده است.

 

مدیر بازدید : 39 یکشنبه 10 آذر 1392 نظرات (0)

دو تیم رئال مادرید اسپانیا و گالاتاسرای ترکیه در چارچوب هفته پنجم لیگ قهرمانان از گروه B این مسابقات برابر یکدیگر قرار گرفتند که رئال مادرید موفق شد با نتیجه چهار بر یک گالاتاسرای را شکست داد.

در این بازی که دفاع گالاتاسرای عملکرد ضعیفی داشت و به نظر می رسد باید در نقل و انتقالات نیم فصل خط دفاعی خود را تقویت کند که یکی از نقاط ضعف گالاتاسرای است.

در دیگر دیدار این گروه  یوونتوس ایتالیا برابر کپنهاگن دانمارک با نتیجه سه بر یک پیروز شد بنابراین دیدار هفته ششم لیگ قهرمانان اروپا مابین گالاتاسرای و یوونتوس در ورزشگاه خانگی گالاتاسرای تکلیف تیم دوم صعود کننده از گروه B مسابقات لیگ قهرمانان اروپا به مرحله بعد را مشخص می کند.

بازی در ورزشگاه خانگی گالاتاسرای باری هیچ تیمی راحت نیست و به نظر می رسد مانچو امید زیادی به حمایت طرفداران خود بسته است.

گالاتاسرای برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا حتما باید یوونتوس را شکست دهد که البته شکست دادن یوونتوس کار راحتی برای هیچ تیمی نیست.

مدیر بازدید : 39 چهارشنبه 06 آذر 1392 نظرات (1)

دو باشگاه رئال مادرید اسپانیا و گالاتاسرای ترکیه در ساعت 23:15 دقیقه به وقت تهران  در چارچوب لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می روند .

این بازی در چارچوب هفته پنجم گروه B لیگ قهرمانان اروپا برگزار می گردد .

این دیدار در ورزشگاه سانتایگو برنابئو اسپانیا برگزار می شود

بازی رفت دو تیم که در ورزشگه خانگی گالاتاسرای برگزار شد با نتیجه شش بر یک به سود رئال مادرید خاتمه یافت .

رئال مادرید در چهار بازی گذشته خود سه پیروزی و یک تساوی بدست آورده است و در سوی مقابل گالاتاسرای در 4 بازی گذشته خود 1 پیروزی و 1 تساوی و دو شکست داشته است .

مدیر بازدید : 39 چهارشنبه 06 آذر 1392 نظرات (0)

روبرتو مانچینی، سرمربی گالاتاسرای، تایید کرد که برای دیدار امشب مقابل رئال، قصد ندارد دست به ریسک بزند و از وسلی اشنایدر تنها در صورتی استفاده خواهد کرد که این بازیکن به طور کامل آماده باشد.

این ملی پوش هلندی از ناحیه ران دچار یک آسیب دیدگی جزئی شده اما مانچینی نمی خواهد ریسک کند و ترجیح می دهد او را برای دیدار حساس بعدی مقابل یوونتوس، آماده در اختیار داشته باشد.

او به خبرنگاران گفت:" اشنایدر 100 درصد آماده نیست. او در چند روز گذشته با تیم کار کرد و قبل از بازی در مورد او تصمیم می گیرم.  
اما مهم این است که ما در مورد وسلی ریسک نکنیم زیرا او بازیکن خیلی مهمی برای ماست."

گالاتاسرای در حال حاضر با 4 امتیاز، هم امتیاز با کپنهاگن، در رتبه دوم جدول قرار دارد و فقط یک امتیاز با یوونتوس فاصله دارند.
مانچینی انتظار دارد که یوونتوس در دیدار امشب حریف دانمارکی را شکست بدهد و به همین خاطر معتقد است که سرنوشت صعود تیمش به دیدار پایانی گروه بستگی خواهد داشت.

" این یک محاسبه ریاضی است. اگر ما مقابل رئال شکست بخوریم یا یک امتیاز بگیریم، شرایط تغییری نخواهد کرد."

منبع : سایت گل به زبان فارسی

مدیر بازدید : 43 چهارشنبه 06 آذر 1392 نظرات (0)

دیدیه دروگبا ستاره ساحل عاجی باشگاه گالاتاسرای امشب در سن 35 سالگی سومین بازی اش در لیگ قهرمانان اروپا درورزشگاه برنابئو را برگزار خواهد کرد و قطعا بزرگترین خطر تیم ترکیه ای در بازی امشب خواهد بود.

اگر دروگبا در بازی امشب به گل برسد با تعداد 49 گلی که آلفردو دی استفانو در اروپا به ثمر رسانده، برابری خواهد کرد. البته این گلها در تمامی تورنمنت های اروپایی برای این دو بازیکن از راه رسیده. دروگباتابه اینجا 42 گل در لیگ قهرمانان اروپا زده وشش گل هم در لیگ اروپا و با این رکورد دومین بازیکن غیراروپایی است که بیشترین گلها را دراین رقابتها زده. او نام لیونل مسی را بالای خودش می بیند که تا به اینجا 66 گل در تمامی رقابت های اروپایی زده است

دروگبا راه باز کردن دروازه رئال مادرید را بلد است.چرا که در اولین سفرش به برنابئو با پیراهن المپیک مارسی که با باخت2-4 مارسی به پایان رسید، موفق به گلزنی شده بود. او علاوه بررئال مادرید، دروازه چندین تیم اسپانیایی دیگر را نیز باز کرده و تیم های اسپانیایی قربانیان گلهای او بوده ند.

او همراه باشوچنکو، بازیکنانی هستند که درمیان تمام بازیگنان حاضر در لیگ قهرمانان اروپا بیشترین گلها را وارد دروازه تیم های اسپانیایی نموده اندو 12 گل به تیمهای اسپانیایی زده اند

دروگبا تا به اینجا به تیم های مختلف اسپانیایی گل زده:« رئال مادرید، 2 گل- والنسیا،4 گل- بارسلونا 3 گل، اتلتیکو مادرید 2 گل و رئال بتیس یک گل»   

عبور از رکورد دی استفانو وشوچنکو تنها رکوردهای پیش روی این ستاره ساحل عاجی نیست. اگر مانچینی او را درترکیب اصلی تیمش قرار دهد، دروگبا از رکورد 93 حضور سیدو کیتادر رقابتهای اروپایی عبور کرده و دومین بازیکن آفریقایی خواهد شد که بیشترین حضور را در رقابتهای اروپایی داشته است(ساموئل اتوئو با 105 حضور اول است)

دروگبا نقش موثر و پررنگی در صعود تیم ملی ساحل عاج به جام جهانی داشته و او در 17 بازی این فصل گالاتاسرای نیز9 گل به ثمر رسانده

منبع : سایت گل به زبان فارسی

تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 81
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 38
  • بازدید ماه : 57
  • بازدید سال : 919
  • بازدید کلی : 12,793