یوونتوس در آخرین دیدارشان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان، میهمان گالاتاسرای خواهند بود؛ دیداری که احتمالا سرنوشت گروه را مشخص خواهد کرد.

 جورجو کیه لینی، مدافع یوونتوس، مطمئن است که تیمش علی رغم دیدار دشواری که مقابل گالاتاسرای پیش رو دارد، می تواند به دور حذفی رقابت های چمپیونزلیگ صعود کند.

شاگردان کونته از چهار دیدار ابتدایی شان تنها سه امتیاز کسب کردند و باید در دیدار بعدی مقابل کپنهاگن دانمارک قرار بگیرند. آنها در دیدار آخر هم میهمان گالاتاسرای خواهند بود؛ دیداری که احتمالا سرنوشت گروه را مشخص خواهد کرد.

کیه لینی در گفتگو با توتو اسپورت تاکید کرد که تیمش تحت تاثیر جو وحشتناک ورزشگاه خانگی حریف ترک قرار نمی گیرد.

او گفت:" ما از سوت ها و فریادهای هواداران گالاتاسرای نمی ترسیم.

البته این جو به سود تیم میزبان است اما ما اجازه نمی دهیم این روی کار ما تاثیر بگذارد.

البته این را هم نباید فراموش کرد که ما یک دیدار دشواری مقابل کپنهاگن داریم."

کیه لینی همچنین آنتونیو کونته، سرمربی تیمش، را به خاطر به اوج برگرداندن یوونتوس مورد ستایش قرار داد و گفت:" او مربی خیلی خوبی است. او در هر لحظه، همه چیز را مورد ارزیابی قرار می دهد.

من هرگز فکر نمی کردم که او بتواند در فرصتی به این کوتاهی، همه چیز را تغییر بدهد. ما در دوره ای که دو فصل پیاپی هفتم شدیم، شرایطی بدتر از کالچوپولی را تجربه کردیم.

اما با آمدن او، توانستیم خیلی زود خودمان را بازیابی کنیم و بدون شکست قهرمان سری آ شویم؛ چیزی که برای همیشه به عنوان یک اتفاق خاص و ویژه باقی خواهد ماند."

منبع : سایت گل به زبان فارسی