loading...
باشگاه گالاتاسرای ترکیه
مدیر بازدید : 37 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)
روبرتو مانچيني به عنوان جانشين فاتح تريم که  به علت نتايج ضعيف برکنار شد ، تيم گالاتاسراي را هدايت مي کند.

قرارداد مانچو 3 ساله بسته شد و وي سالانه 4.6 ميليون يورو به عنوان دستمزد دريافت مي کند. اين رقم بر حسب نتايج و با پاداش هاي پرداختي تا 7 ميليون يورو در سال قابل افزايش است.

مانچو از بازي هفته دوم ليگ قهرمانان اروپا که چهارشنبه برابر يوونتوس برگزار خواهد شد رسما هدايت تيم محبوب استانبولي را بر عهده خواهد گرفت.

مانچيني 48 ساله سابقه مربيگري در تيم هاي لاتزيو و اينتر را نيز دارد.
منبع : ورزش3

 

مدیر بازدید : 30 سه شنبه 26 شهریور 1392 نظرات (1)

 

 

فاتح تریم، سرمربی گالاتاسرای، مطمئن است که تیمش می تواند در اولین دیدار این فصلش در لیگ قهرمانان، مقابل رئال مادرید نتیجه خوبی کسب کند.

گالاتاسرای فصل گذشته هم تا مرحله یک چهارم نهایی رقابت ها پیش رفت اما در این مرحله در مجموع دو دیدار 5-3 مغلوب رئال مادرید شد.

البته آنها در دیدار برگشت 3-2 به پیروزی رسیده بودند و تریم معتقد است که شاگردانش می توانند بار دیگر رئالی ها را غافلگیر کنند.

  او به خبرنگاران گفت:" رئال مادرید مدعی اصلی گروه است.

آنها رونالدو را دارند که یکی از دو بازیکن برتر دنیاست. گرت بیل، هم بازیکن بزرگی است؛ همین طور آنخل دی ماریا، کریم بنزما، سرخیو راموس و ایکر کاسیاس. آنها بازیکنان بزرگ زیادی دارند.

آنها خیلی قوی هستند. اما ما می خواهیم در ورزشگاه خودمان نتیجه خوبی بگیریم."

تریم همچنین در مورد هواداران تیمش صحبت کرد و معتقد است که می توانند به کمک آنها، هر تیمی را شکست بدهند.

" ما می توانیم با هر تیمی رقابت کنیم.

اراده و شجاعت اهمیت دارد. وقتی گالاتاسرای از حمایت هوادارانش برخوردار باشد، همه می دانند که می توانیم چه کارهایی انجام بدهیم.  کسی نباید انتظار داشته باشد که گالاتاسرای شکست را بپذیرد.

ما به حریفان مان احترام می گذاریم و انتظار داریم که آنها هم به ما احترام بگذارند.

هواداران ما در کلاس جهانی هستند. آنها ماموریت مهمی دارند. من از آنها می خواهم که بازیکنان ما را حمایت کنند. همه ما طرفدار گالاتاسرای هستیم."

 

منبع : سایت گل به زبان فارسی

مدیر بازدید : 41 سه شنبه 26 شهریور 1392 نظرات (0)

دو باشگاه گالاتاسرای ترکیه و رئال مادرید اسپانیا در روز 26 شهریور در ساعت 23:15 دقیقه به وقت تهران مبه مصاف هم می رند به مصاف هم می روند

تیم گالاتاسرای به حمایت تماشاگران خودش امید بسته است و بدون شک بازی کردن در ورزشگاه خانگی گالاتاسرای کار راحتی برای هر تیمی نخواهد بود.

آخرین خبرها از مصدومیت احتمالی حمیت آلتینتاپ بود .

مدیر بازدید : 35 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (0)

 

لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد و گالاتاسرای ترکیه تنها نماینده کشور ترکیه در گروه B با تیم های رئال مادرید اسپانیا و یوونتوس ایتالیا و کپنهاگن دانمارک هم گروه شد .

بدون شک رئال مادرید و یوونتوس شانس های بیشتری نسبت به گالاتاسرای برای صعود دارند اما گالاتاسرای هم تیمی نیست که زنگ تفریح تیم های دیگر باشد.

همانطور که در فصل گذشته بازی آبرومندی در برابر تیم بزرگ رئال مادرید انجام داد امسال هم می تواند با بازیکنایی همچون دروگبا و اسنایدر و بوراک یلماز و ... می تواند حتی از گروهش صعود کند .

شاید حسنی که گالاتاسرای دارد این است که بازی سوم و چهارم را با ضعیف ترین تیم گروه یعنی کپنهاگن دارد که در صورت کسب شش امتیاز در آن دو بازی می تواند به صعود به مرحله ی بعدی مسابقات امیدوار باشد.

البته باید توجه داشت که کپنهاگن تنها روی کاغذ ضعیف ترین تیم گروه است شاید همین تیم دانمارکی حتی تیم های بزرگی چون رئال مادرید و یوونتوس را به دردسر بیاندازد

و شاید یکی دیگر از امتیازاتی را که گالاتاسرای دارد می توان گفت تماشاگران این تیم هستند که با آن شور و صدایی که دارند می توانند هر حریفی را به مشکل بیاندازند

 

مدیر بازدید : 47 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)

اونال آیسال، رئیس باشگاه گالاتاسرای، تایید کرد که این باشگاه به فاتح تریم اجازه خواهد داد تا پایان فصل هدایت تیم ملی ترکیه را برعهده بگیرد.

نتایج ضعیف تیم ملی ترکیه در مقدماتی جام جهانی 2014 موجب شد تا عبدالله آوچی استعفا بدهد و پس از آن بود که از تریم به عنوان گزینه اصلی هدایت این تیم نام برده شد.

در بیانیه آیسال که در سایت رسمی باشگاه گالاتاسرای منتشر شده، آمده است:" ما آماده ایم به تیم ملی و فدراسیون فوتبال ترکیه کمک کنیم.

ما برنامه هایی هم برای آینده داریم و به مربی مان هم نیاز داریم. تریم می تواند تا می 2014 سرمربی ترکیه باشد و سپس به عنوان مشاور فدراسیون فوتبال ترکیه کار کند."

قرارداد تریم با گالاتاسرای در پایان این فصل به اتمام می رسد.

تریم پیش از این در دو مقطع هدایت تیم ملی ترکیه را برعهده داشت، ابتدا در یورو 1996 و بار دوم در یورو 2008 که این تیم را به نیمه نهایی رساند.

منبع : سایت گل به زبان فارسی

مدیر بازدید : 40 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)
  
پس از دو روز مذاکره بين مقامات فدراسيون فوتبال ترکيه و تريم ، اين مربي ترکيه اي که هم اکنون هدايت تيم فوتبال گالاتاسراي را نيز برعهده دارد، روز پنجشنبه موافقت خود را با تصدي پست سرمربيگري تيم ملي ترکيه اعلام کرد.

به گزارش ايرنا، تريم قرارداد خود را امشب (پنجشنبه شب) با فدراسيون فوتبال ترکيه به امضا مي رساند.

رييس فدراسيون فوتبال ترکيه در پي استعفاي سه شنبه شب عبدالله آوجي مربي تيم ملي فوتبال اين کشور، روز گذشته از تريم خواست مربيگري اين تيم را بر عهده بگيرد.

ييلدريم دمير اورن رييس فدراسيون فوتبال ترکيه، به تريم پيشنهاد سرمربيگري اين تيم را به مدت چهار سال داده بود.

رييس فدراسيون فوتبال ترکيه در اين ديدار گفت: تريم مي تواند امسال همزمان با هدايت تيم ملي به مربيگري خود در گالاتاسراي نيز ادامه دهد.

عبدالله آوجي سرمربي تيم ملي فوتبال ترکيه که کمتر از دو سال سرمربي اين تيم بود، سه شنبه شب در اطلاعيه اي اعلام کرد، از سمت خود کناره‌ گيري کرده است.

آوجي در اين اطلاعيه نوشت: در فوتبال پيروزي و شکست با هم هست و جدايي هم هست، به نظرم به سود همه است، استعفا دهم.

مربي مستعفي تيم ملي فوتبال ترکيه افزود: من به ييلدريم دميراورن رييس فدراسيون فوتبال ترکيه هم استعفاي خود را اعلام کرده ام.

وي گفت: از همه افرادي که با آنها در دوران حضور در تيم ملي کار کردم، تشکر مي کنم.

آوجي در روز 17 ماه نوامبر سال 2011 مربي تيم ملي فوتبال ترکيه شد.

اين مربي با تيم ملي فوتبال ترکيه به 6 برد، 8 شکست و 4 تساوي دست يافت.
منبع : ورزش 3
 
 
مدیر بازدید : 37 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)

 

ه گزارش فوتبال اسپانیا، گفته می شود هافبک خلاق تیم اتلتیکو مادرید می خواهد این تیم را ترک کند، از ترکیه و لیگ جزیره به عنوان مقصدهای بعدی او نیز نام می برند.

در حال حاضر رئیس باشگاه گالا اذعان می کند که او مایل است به کشورش بازگردد.

او گفته است : " من با آردا صحبت کردم و او به من گفته که دوست دارم به ترکیه برگردم، او در حال حاضر مشغول انجام کارهایش برای بازگشت می باشد!"

منبع : طرفداری

مدیر بازدید : 49 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)

پس از انتشار خبر برکناری عبدالله آوجی از سمت سرمربی گری ترکیه احتمالا به جای او فاتح تریم که نتایج خوبی با باشگاه گالاتاسرای گرفته است

که از افتخارات او می توان در این دو فصل اخیر 2 بار قهرمانی در سوپر لیگ ترکیه و قهرمانی اخیرشان با پیروزی در برابر فنرباغچه در سوپر کاپ ترکیه اشاره کرد .

همچنین نتیجه خوبی هم در لیگ قهرمانان اروپا گرفت که توانست جز 8 تیم برتر اروپا برسد و دربرابر رئال مادرید پرافتخارترین باشگاه لیگ قهرمانان حذف گردید

البته در برابر رئال مادرید در بازی برگشت بازی خوبی از تیم گالاتاسرای شاهد بودیم که گالاتاسرای موفق شد رئال مادرید را  3  بر 2 شکست دهد

حالا در صورت انتخاب فاتح تریم به عنوان سرمربی تیم ملی ترکیه باید دید که آیا اوومی تواند تیم ملی ترکیه را به جام جهانی 2014 برزیل برساند یا خیر؟

تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 81
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 44
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 145
  • بازدید ماه : 319
  • بازدید سال : 1,181
  • بازدید کلی : 13,055